veel lucht maar slecht boeren

Discussie in 'Stel je vraag aan de kraamdeskundige' gestart door deborah2812, 8 sep 2015.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. deborah2812

    deborah2812 Actief lid

    10 sep 2014
    393
    0
    0
    amsterdam
    Beste Adrienne.. Ik heb vandaag ff wat getest en misschien hebben je advies. Hailey drinkt uit een brown fles en zou hier geen lucht mee naar binnen moeten krijgen. Ik roer de melkpoeder met een vork door het water zodat er ook zo min mogelijk lucht in komt. Ze slaapt steeds onrustig met veel boertjes die na verloop van tijd vrij komen. Nu heb ik haar als test vandaag, direct na de fles, 2,5 uur nonstop in de draagzak gehad. Goed rechtop en in beweging. Ondanks dat kwam er nog steeds onrust bij haar. Ongeveer een uur na de fles een boer en net 2 uur en 15 minuten na de fles ook weer. Ook in de draagzak steeds gekronkel, door die stomme boertjes die dwars zitten......Het enige voordeel is van de draagzak dat ze dan lekker vlot in slaap valt en blijft slapen. Maar als ik haar neerleg is t gedaan. Ik denk als ze die lucht niet steeds in dr maagje krijgt dat t echt veel beter gaat. In t ziekenhuis haalde ze ook al steeds veel lucht uit dr maagje, dat deden ze via de zonde. Ik heb al verschillende technieken om te laten boeren geprobeert. Over de schouder, armen omhoog terwijl ze in zithouding is, en liggend met haar buikje over mijn knie.... Toch blijft het boeren moeilijk gaan ondanks dat ze veel lucht heeft. Ze boert onder de fles door ook verschillende malen, na de fles ook.... Hoe krijg ik die lucht eruit? Of nog beter hoe voorkom ik dat die lucht in dr maag komt? Drinktechniek kan ik ook niets aan ontdekken. Ik geef haar ook de fles dat ze als t ware in de zithouding ligt...... IK weet het niet meer....... Oja ze krijgt infacol...... Ik hoop dat jij t goede advies voor me hebt
     
  2. Adrienne

    Adrienne Fanatiek lid
    Medewerker

    9 mrt 2010
    2.192
    5
    38
    Hoi hoi,

    Ik zat je bericht te lezen en heel de tijd dacht ik. . Infacol is hier de oplossing. Maar die krijgt ze dus ook al. Eerlijk gezegd probeer je alles al wat mogelijk is. Ik zou toch eens naar de huisarts gaan om te kijken wat hij er van zegt. Misschien kan hij je doorsturen naar de kinderarts. Misschien wel iets van reflux of zo. .. ik heb er eerlijk gezegd niets aan toe te voegen.

    Groetjes Adrienne
     

Deel Deze Pagina