Ongesteldgevoel

Discussie in 'Zwangerschap' gestart door Beertje13, 21 sep 2011.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Beertje13

Beertje13 Niet meer actief

Dag dames!

Ik ben zwanger van de eerste en wilde wat vragen. Het zit mij niet lekker.. Ik had sinds vorige week af en toe een ongesteldgevoel, of ik het bijna werd. Nu heb ik hier al twee dagen achter elkaar last van.. Ook soms kramp in mijn bil en onder mijn bil, en onwijze pijn in mijn onderrug/stuit, vannacht een felle steek In mijn doos!
    Is dit te verklaren? Of zijn dit losse symptomen?
    Ik ben bang dat het te vroeg geboren word!

2. Jolanda1986

Jolanda1986 Fanatiek lid

3 feb 2010
    1.116
    10
    38
    Sint willebrord (NB)
    Ongestelheidspijn krijg je doordat je baarmoeder groeit. Ik had er ook last van en toen ging op internet kijken en daar stond dat je je geen zorgen hoeft te maken en dat het alleen maar een goed teken is!
    het kan ook zijn dat jullie kleine aan het indalen is ;)

Mocht je het niet vertrouwen gewoon contact opnemen met je VK.

3. Beertje13

Maar ze zeggen toch ook dat het gevoel van ongesteld worden weeen kunnen zijn?

4. fairy2011

fairy2011 Fanatiek lid

28 nov 2010
    3.509
    295
    83
    Hier ook al de hele ochtend (tja vroeg wakker) het ongesteldheidsgevoel. Volgens vk is het het indalen van je kindje.

5. Zomerjurk

Zomerjurk Actief lid

20 mei 2008
    261
    0
    0
    Ik dacht ook gelijk aan indalen toen ik het las. Gelukkig hoort dat het allemaal bij en is het geen alarm.
    Succes laatste weken.

6. Beertje13

Dat zou mooi zijn als de kleine aan het indalen is... Ja vind het allemaal best spannend!

7. Beertje13

En bedankt dames voor jullie antwoord!;)

8. fairy2011

fairy2011 Fanatiek lid

28 nov 2010
    3.509
    295
    83
    Het is toch ook spannend! Zeker bij je eerste. Ik vertel soms een verhaal aan ervaren moeders alsof ik echt iets bizars mee heb gemaakt. Kijken ze me allemaal aan: duh, dat is dit en dit...ow haha. En helemaal nu het einde in zicht komt ga je overal op letten.

9. Beertje13

Haha grappig! Naja ik heb tot nu toe een vlekkeloze zwangerschap. Geen pijntjes of kwaaltjes, behalve misselijkheid. En dan in 1 keer zo'n waslijst dan schrik ik best....vandaag even lekker rustig aan doen!

Deel Deze Pagina