veel mee bezig

Discussion in 'Zwanger worden' started by douglas84, Aug 6, 2008.

Thread Status:
Not open for further replies.
  1. kanjer

kanjer Bekend lid

May 8, 2008
    626
    6
    18
    Female
    hoi dames,

kan jullie vast vertellen dat het wel iets minder zou kunnen worden hoor,

in je hoofd tenminste.. :)

maar het belangrijkste is positief blijven! na paar nega testen is dat soms wel moeilijk i know,.. maar maar maar komt allemaal goed.. onze tijd komt nog wel! echt waar!

en dat andere mensen zeggen dat wij er teveel mee bezig zijn,... so what.. tis toch ook iets speciaals? een wonder! dus mag het? ;)

liefs kanjer

2. Bobbie77

Bobbie77 Lid

Aug 2, 2008
    66
    0
    0
    regio utrecht
    Ik ben er stiekem toch ook wel een groot gedeelte van mijn dag mee bezig terwijl wij ook pas net begonnen zijn (2e ronde). Maar vorig jaar hebben wij al besloten dat ik dit jaar in juni geen pil meer zou gaan slikken. Toen leefde het nog niet zo maar vanaf het moment dat ik écht gestopt ben... :D Ik heb ook aldoor tegen mijn hussie gezegd dat het ongeveer een jaar zou kunnen duren voor ik zwanger zou zijn en daar had ik toen ook wel vrede mee maar nu... :(

3. Naiobi

Naiobi VIP lid

Apr 25, 2008
    6,397
    0
    0
    None
    Hellendoorn :)
    Jah precies het duurt wel een jaar zeg ik dan om mijn vriend een beetje moed te laten houden, maar zelf hoop ik elke keer op een positieve test :$

4. Bobbie77

Bobbie77 Lid

Aug 2, 2008
    66
    0
    0
    regio utrecht
    Hahaha, Naiobi, je doet precies het zelfde als ik!
    Ik ben helaas afgelopen vrijdag toch ongi geworden, nu is het dus weer afwachten geblazen op de volgende ronde... [-o<

5. Naiobi

Naiobi VIP lid

Apr 25, 2008
    6,397
    0
    0
    None
    Hellendoorn :)
    jah ik moet als het goed is aankomend weekend mijn eisprong hebben ... keep my fingers crost dat het zo is en dat daar misschien een wonder uit voort mag komen.

Jammer dat het deze keer niet gelukt is..... Elke ronde nieuwe kansen ;)

6. Nuage

Nuage VIP lid

Mar 12, 2008
    9,020
    659
    113
    Wij zijn nu in ronde 9 en ik moet zeggen dat ik er steeds rustiger onder wordt. De eerste paar maanden was ik er de hele dag mee bezig en wilde ik eigenlijk iedereen bellen en vertellen dat we voor een kindje gaan.

Nu de laatste tijd ben ik er veel minder mee bezig, maar het zit nog wel bijna iedere dag in mijn gedachten. Eind deze maand mag ik eindelijk naar de gynaecoloog omdat mijn cyclussen zo raar zijn.

Temperaturen weiger ik nog steeds want ik denk dat het dan heel snel je leven gaat beheersen. Ik slik zelfs geen foliumzuur meer :oops:

7. Danabelle

Danabelle Fanatiek lid

Jan 3, 2008
    2,495
    0
    0
    @ Nuage, dat je niet wilt temperaturen kan best, als jij denkt dat je er teveel mee bezig bent als je temperatuurt. Maar ik vind het ronduit dom van je dat je geen foliumzuur meer slikt. Je wilt toch graag een kindje? Dan wil je toch ook alle kansen dat dat kindje gezond ter wereld komt, benutten? Met foliumzuur verklein je de kans op een open ruggetje aanzienlijk. Het is dus heel verstandig om gauw weer aan het foliumzuur te gaan!
    ..
    Goed dat je al hebt gevraagd om een doorverwijzing naar de gyn en dat je die gekregen hebt trouwens - maar denk je niet dat je er dan weer veel meer mee bezig bent?

8. Nuage

Nuage VIP lid

Mar 12, 2008
    9,020
    659
    113
    Danabelle je hebt helemaal gelijk. Het is een soort koppig iets in mij wat opeens riep "het helpt allemaal toch niet en ik ben onvruchtbaar... etc, etc"

Maar ga er echt weer mee beginnen hoor!

Nadat ik die afspraak had gemaakt kon ik het opeens helemaal loslaten. Alsof het goed was, ik had gedaan wat ik kon doen en opeens was mijn hoofd weer heerlijk leeg. Hoef ik niet meer zo te gissen naar waarom het niet lukt (of althans dat hou ik mezelf voorlopig even voor ;) )

9. witje

witje Lid

Jul 16, 2008
    74
    0
    0
    Van ons weet in principe niemand dat we ermee bezig zijn. Al denk ik soms dat veel mensen het wel vermoeden. Ik kan over niets anders praten als kinderen. Komt vooral omdat er in onze omgeving veel kinderen zijn en zwangeren. Dus daar gooien we het wel eens op.
    Sinds januari zijn wij gestopt met de pil en sinds twee maanden gaan we er echt voor. Al die tijd nooit ongesteld geworden, maar ook niet zwanger. iedere week maar testen. Maar wat ik al veel lees... Veel teleurstelling als er maar één streepje staat in plaats van twee... :(
    Hopelijk voor ons allemaal snel ook een positieve test!

10. jantje09

jantje09 Actief lid

Jul 19, 2008
    104
    0
    0
    ook ik herken het helemaal. Ik zou het liefst gelijk na het klussen willen testen :) maarja dat slaat natuurlijk nergens op.....

Volgens mij is het ook wel normaal dat je er veel mee bezig bent. Ik denk ook bij elk krampje dat ik ongesteld wordt....help!

succes ermee

11. Madelon84

Madelon84 Niet meer actief

ik denk dat ik zeker 2 uur per dag achter internet zit, en dan vooral dit forum..
    wij zitten in de tweede ronde en ik maak me nu al zorgen over vruchtbaarheidsproblemen. omdat mn eerste cyclus zo lang was en bij deze heb ik nog geen eisprong gevonden.. dat wachten.. word er gek van!

@Mirza: wat is er bij jou uitgekomen bij de gyn? pcos? of is clomid ook voor een lange cyclus. had je wel een eisprong?

Share This Page