Iedere dag moet ik Utrogestan inbrengen zodat onze kleine lekker blijft zitten in mijn buik. Nu heb ik al twee dagen dat ik tijdens het inbrengen "gehinderd" wordt door een verdikt iets... Ik moet dan echt even doorduwen totdat ik bij mijn BM kom. Het lijkt wel een bol ofzo... Nu ben ik al bijna een week niet fatsoenlijk naar het toilet geweest. Ik heb echt last van obstipatie. Zal dat verdikte "iets"dan mijn darmen/ ontlasting zijn?
dat kan inderdaad je ontlasting zijn die in de weg zit erg irritant knelt ook je urine lijders af zo dus probeer ook goed uit te plassen ik heb er nu nog last van van obstipatie probeer zoveel mogenlijk vezels te eten
Ik heb dot inderdaad ook gehad in het begin van mijn zwangerschap..normaal dus. Terwijl ik soms wel 3dagen niet ging en erna pijn had moest mijn zwangere vriendin wel 3x per dag hahahaha Had dit bij mijn zoon ook dus stond er niet raar van te kijken. Veel vezels eten en Jus d'orange drinken. Lekker pruimen en mandarijnen.
IK heb ook vaak last van verstoppingen. Dit had ik ook al voor mijn zwangerschap, heb er zelfs medicijnen voor. Ik heb dan ook dat het in mijn vagina een bobbel zit door mijn darmen. Eet veel vezels en drink veel. Wat ook helpt is wat extra olijfolie door je eten, daar wordt de ontlasting soepeler van. Succes ermee!
Vanochtend 2 kiwi's op de nuchtere maag en een glas lauwwarm water gedronken. Thank God kon ik een beetje naar de wc. De bobbel is al wat kleiner... Dank voor de tips! Ga er nog beter op letten dat ik veel vezels binnen krijg en ik zal ook eens olijfolie door het eten doen.