hai,,, hier een raar voorval,vriend is bij zijn moeder en zijn zus heeft gezegd dat hij ons niet serieus neemt en dat ik dat heb gezegd?! hij zou na een voetbalspel belen maar heeft gebeld toen ik de kleine aan het badderen was. hij had van te voren in het eerste gesprek gezegd dat hij niet meer thuis komt en dat het beter nu als later afgelopen kan zijn? net nu het weer super ging nu bijna half elf telefoon staat uit en hij is er nog steeds niet. hier laat je kinderen toch niet voor in de steek? moest even me hart luchten....
Begrijp dat je vriend niet meer thuis komt omdat hij jullie niet serieus neemt? (begrijp je verhaal niet helemaal). Waar is hij dan nu, nog steeds bij zijn moeder? Sterkte meid, klinkt niet erg goed allemaal
Ja...euh....sterkte...ofzo? Misschien is de situatie anders als jullie beide een nachtje hebben geslapen?
Wil je graag helpen maar kan niet echt wijs uit je verhaal worden. Zou je het misschien iets kunnen toelichten?
... ga er dan ook niet vanuit dat jullie relatie vanmiddag nog koek en ei was? maarre, jou bericht is ook niet compleet begrijpbaar NL?
nee sorry zijn zus heeft gezgd dat ik heb gzegd dat hij niet serieus is met mij,hij is daar boos om,ik vindt dat overdreven ben benieuwd of hij komt! begrijp r niks van wachten dan maar!
Dus als ik het goed begrijp komt je vriend niet thuis nadat je schoonzus aan hem heeft verteld dat jij hebt gezegd dat hij jullie niet serieus neemt. Misschien moet die even stoom afblazen en is die morgen weer thuis. In ieder geval veel sterkte met dit. Misschien dat je schoonmoeder hem ook wel naar huis stuurt. Onder het mom van je hoort bij je vriendin en kindje
Jeetje wat een rotsituatie! Als ik het goed begrijp zegt zijn zus dat jij gezegd hebt dat hij jullie niet serieus neemt, en is hij nu zo boos omdat jij dat gezegd zou hebben dat hij niet meer thuis wil komen. maar je hebt dat dus helemaal niet gezegd? Wat een rotstreek dan van zijn zus. Waarschijnlijk is het gewoon een boze reactie? Ik hoop dat jullie het uit kunnen praten. Vind het wel heel raar dat hij niet eerst jou kant van het verhaal wil horen, en je nu dus gewoon van uit het niks in de steek laat! Wat raar zeg!
Jeetje, wat is dat voor een kerel als hij meteen gelooft wat iemand anders zegt. Ik begrijp dat jullie samen een kindje hebben....? Dan moet je toch minimaal met elkaar kunnen praten, over dit soort "kleine" dingen.
En meer dan dit is er nu niet voorgevallen? Kan het me haast niet voorstellen dat iemand hiervoor zijn relatie beëindigd. Sterkte in ieder geval.
als jullie hiervoor heppydepeppy waren, dan is er inderdaad iets mis met de mensenkennis van je vriend....? of is hij echt zo'n mamaskindje ofzo? beetje onvolwassen klinkt dit? Hij had tegen z'n zus moeten zeggen zich er niet mee te bemoeien en met jou moeten praten, toch?
Ik wil niet vervelend zijn, maar ik heb wel meer topics gelezen van je in het verleden dat het niet goed ging met jou en je vriend. Ik sta er dan ook niet zo van te kijken als het nu dan echt menens is als hij echt niet thuis wil komen. Klinkt niet erg stabiel, jullie relatie. Sterkte in ieder geval!
Wat een vreemde reactie van je vriend?! Begrijp ook niet dat hij zijn zus geloofd! Of heb je het wel echt gezegd ? Nou ja of je het nu wel of niet gezegd hebt, begrijp niet dat hij hiervoor niet thuis komt. Is dit echt het enige dat is voorgevallen? Ik hoop voor jullie dat jullie er samen uitkomen. Ik zou hem wel duidelijk maken dat jij van dit soort akties niet gediend bent , en als hij weg wilt omdat hij beter kan ... dan gaat hij lekker bij zijn moeder en zus wonen !
hai meis.. je schrijft "net nu het weer lekker ging" daaruit begrijp ik dat er meer speelt dan alleen dit.. In ieder geval wens ik je veel sterkte en hoop ik dat jullie er samen uit zullen komen.
Moeilijk oordelen wanneer je zo weinig info krijgt. Maar mocht dit wél het hele verhaal zijn dan is het enige wat ik dan denk: eehh..hoe oud is ie? Wat een onvolwassen gedrag. En dat bedoel ik heus niet zo rot als dat het misschien overkomt. Maar om zoiets 'onbenulligs' laat je je vriendin en kind niet in de steek?