Hallo dames Heb net op een andere site gelezen dat de eisprong niet per se 14 dagen voor de eigenlijke menstruatie plaats vind. Dit kan tussen 9 - 14 dagen zijn... Djeezes! nu ging ik er net van uit dat het 14 dagen was, aLtijd! Niet dus! #-o En dat voor iemand met een best wel Onregelmatige cyclus... lees: half juli gestopt pil -> 1ste cyclus; 55 dagen 2de cyclus; 39 dagen Zo gaat ie lekker, he! ](*,) Mijn vraag is nu: zijn er symptomen van je eisprong?
ik ben een vd weinigen die het niet voelt maar na 4 maanden (eindelijk) denk ik dat ik iets gevoeld heb. zat op de bank en had al de hele dag een trekkerig gevoel in mijn lies. verder ook meer nattere afscheiding. heb toen een ovutest gedaan en die was positief!
Hoi! Ik heb heel duidelijk een soort kramp op de plek waarop je eierstokken ongeveer zou moeten zitten. Ook echt steeds aan een andere kant. Daarnaast zou je meer afscheiding moeten hebben en dat zou ook draderig moeten zijn, maar daar merk ik zelf maar een klein beetje van. Verder heb ik dat na mijn eisprong mijn tepels gevoeliger zijn. Ik heb al van veel meiden op dit forum gelezen dat zij dit soort dingen ook hebben. ik hoop dat je er wat aan hebt!
afgelopen keer voelde ik het precies. Woensdag avond had ik ongelooflijk pijn in me lies streek. Als ik ging zitten leek het of ik op een steen terrecht kwam. De volgende dag verhoogde temp voor aantal dagen Voila op donderdag was hij gesprongen. Je kunt het dus ook aan je afscheiding zien maar ik vind het altijd moeilijk te onderscheiden. Ik lijk altijd creamy te hebben.
Ik heb meestal eerst een paar dagen last van me onderbuik en soms doet t met vrijen dan een btje zeer, tis meestal een week na mn menstruatie, na die paar dagen krijg ik 1 dag heel erg last in mn onderbuik, t voelt alsof er iets tegen aan zit te kloppen en met iedere beweging krijg ik steken. Nu zijn mn eierstokken ook heel gevoelig dus voel ik t ook beter. Na die die dag heb ik er geen last meer van
Goh dat van die steken, dat herken ik zeker... maar het probleem is dat ik dat tijdens mijn vorige cyclus op 2 verschillende dagen heb gevoeld. 1 keer in het begin van de cyclus (pak +/- 1 week na de menstruatie) en 1 keer net over de helft van de cyclus... dus ja, wat is het dan, he? Zal proberen in het vervolg beetje allerter te zijn!
Ik snap er ook niks van. Ik heb al 3 dagen lang steken bij mijn lies. Gisteren had ik heel even draderige afscheiding, nu is het wittig en creme achtig. Ook doen mijn tepels echt pijn. Heb ik nu mijn ei al gehad dan soms?
Als je niets voelt: wees getroost! Ik voelde nooit iets van welke eisprong dan ook, maar wel in de tweede ronde zwanger. Je kunt ook nog aan het ontpillen zijn en dat je cyclus steeds 'gemiddelder' wordt. Mijn eerste was 37 dagen, de tweede 28 dagen.
Yes, yes, yes! Vandaag heb ik mijn eisprong... ik heb het niet gevoeld, maar toen ik naar de toilet ging.... had ik een hele slijmprop (sorry voor mijn taal) maar toen ik voelde, kon ik er echt draadjes mee trekken. Ik was zo trots dat ik draadjes kon trekken, dat ik besloot om het jullie mee te delen! Dus bij deze... haha Greetz jelly
Hoi! Ik denk dat ik afgelopen dinsdag mijn eerste eisprong heb gehad na het stoppen met de pil. Had ongeveer een half uur lang ontzettende buikpijn, soort van krampen en sindsdien nog een aantal dagen een raar gevoel in mn onderbuik (maar dat kan natuurlijk ook ontpillen zijn...) Groetjes!
hoi hoi met tijgertje23 Wil ff gezellie mee kletsen heb het precies de zelfde probleem Jelly ben een anderhalf jaar gestopt met de prikpil en me vriend en ik zijn er ongeveer nu 9 maanden bezig maar ik wist dus ook niet dat je vruchtbaarheid tussen de 9-14 dagen was maar bedankt voor de tip Jelly hoop voor jullie dat het lukt. Groetjes Tijgertje23
Hey meiden Nu ging ik net naar de toilet. EN ik heb nog steeds van dat rekbaar slijm. Kan dit? Het was vrijdag toen ik het voor de eerste keer merkte, ondertussen is het maandag. Ben benieuwd...