Ik wil mijn Lascal kiddy board verkopen, want hij wordt toch niet gebruikt. Ik heb er 2 keer mee gereden....... (oppaskindje) Je kunt er stoep op en af zonder dat je kindje ervan af moet. zgan kijk maar;
Op deze foto kun je zien dat hij zgan is en dat er zelfs nog een 'nopje' opzit. Graag een eerlijk bod en hij is voor jou.
wat wil je er voor hebben en hoe weet ik zeker dat die ook op mijn kinder wagen past? ik heb een easy walker 3 wieler dus!
ok ja vind het een leuk bedrag moet m alleen via de post krijgen maar vraag me dus af of die wel op een easy walker past
Je zou het in de winkel kunnen proberen.....en als hij past kun je hem van mij overnemen Is een stuk goedkoper dan nieuw
Ik heb nog even zitten rondsurfen en hier kwam ik info tegen waarbij staat op welke wagens hij kan; http://www.mijnwinkel.nl/data/v3217/objects/ categorie boards model Buggy Board kleur zwart prijs 79,00 extra buggy board, geschikt voor TFK Joggster Twist single en duo, Happy Baby Zenit Moov, X-Adventure Twinco, Easy Walker single voorraad ja