Veel kleding aan het opruimen van afgelopen zomer: zie je er iets leuks tussen staan? ik hanteer vaste lage prijzen, kleding is nieuw of in nieuwstaat. stuur je me een mailtje als je iets leuks ziet? silvana.visser@versatel.nl Nieuw setje van Baby Barb maat 62 zwart broekje met linten en bloemetje. topje zwart/wit gestipt en strikje, onderaan de top staat in strass BB super mooi setje, helaas vanwege het slechte weer niet gedragen toen ze deze maat had. vaste prijs: 12,50
Zomersetje van linnen erg dun, heerlijk voor de warme dagen tuniekje wit met roze stipjes. broekje heeft onderaan de pijpjes te knopen maat 68 ZGAN.....nieuwstaat, 1 keer gedragen op vakantie vaste prijs: 10,00
ZGAN maat 68 Erg mooi setje bestaat uit: roze bollero van H&M wit shirt met slippers en steentjes (strass) Barbara Farber witte linnen broek van Ducky Beau vaste prijs 12,50
Super mooi vestje van MEXX maat 62 alleen tijdens de vakantie s´avonds gedragen door mijn dochtertje dus absoluut in nieuwstaat. leuke opdruk met Babymexx. ZGAN vaste prijs 4,50 Bekijk bijlage 217726
Nieuwe slofjes van Oxxy maat S opgemeten onderkant zool is 10 cm. zacht leer, helaas mijn dochtertje (10 mnd) te klein en kan ze niet meer ruilen vaste prijs 6,50
setje: Zara broekje (nieuw) en 2 noppies shirtjes: groene (nieuw), wit/blauw ZGAN maat 68 vaste prijs: 7,50
Mooi pakket van het merk LIEF maat 62 bestaat uit: . jasje met gekleurde binnenvoering, voorjaar/zomer/najaar jasje, ZGAN.....paar keer gedragen maar ziet er als nieuw uit. . korte broek NIEUW . wit shirtje met 3 gekleurde bloemen NIEUW . wit shirtje met roze opdruk NIEUW . roze shirtje met witte opdruk ZGAN hooguit 4 keer gedragen/gewassen . zomermutsje wit gebloemd maat 3 ZGAN.....nieuwstaat . zomermutsje roze gebloemd maat 2 NIEUW vaste prijs: 25,00
NIEUW 3 delig setje van Carter´s 3-6 Months rompertjes, broekje en een rokje met vast broekje eronder maat 62/68 vaste prijs: 6,50