Ik heb nog wat leuke rokjes in de aanbieding grijze is van de prenatal maatje 86 blauwe van name it maatje 80
en nog 3 jurkjes spijker maatje 86 van bakkaboe blauwe wit gestreept bakkaboe maatje 80 en blauwe van de hema maatje 86
ja eigenlijk wel een beetje op maat....mijn dochtertje had hem nog aan met 2 jaar en 2 maanden, maar was dan ook wel een klein meisje! name it is 80 maar die valt dan wel weer best groot! dus een beetje vergelijkbaar
mijn dochter is 28 maanden en rokjes van bijvoorbeeld persival of hema maat 92 is nog veel te groot. bengh en mim-pi maat 92 past haar perfect en noppies maat 86 en 92 ook die van noppies maat 92 die zal haar wel perfect passen, is het dezelfde omvang of is die kleiner? ze weegt nu 12 kilo (smal meisje)
blijft altijd moeilijk he! mijn dochtertje is vorig week vier geworden en past het noppies rokje nog, nu 12 kg...dus ook zo'n spillebeen. wel 98 cm, dus het werd aan de korte kant, maar in de taile paste het nog perfect. Ook de andere rokjes past ze in de taile nog maar ze zijn te kort met haar 98 cm.