Veel melk drinken

Discussie in 'Gezondheid' gestart door douglas84, 3 jan 2010.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. red88

red88 VIP lid

3 dec 2008
    13.137
    0
    0
    Hier geen last van laag hb dus maak me ook niet druk om de ijzeropname.

Hihi grappig dat ik niet de enigste ben die 's nachts langs de koelkast loopt ;)

2. natascha25

natascha25 Bekend lid

1 nov 2005
    732
    0
    0
    Ik was bij de eerste ook erg verslaafd aan melk. echt liters volle melk. Resultaat 30 kilo erbij. Nu had ik het weer maar heb mij ingehouden en de trek verdween. Alleen heb ik de laatste maanden chocomelk hahah maar de kilos zijn wel een stuk minder haha.

3. kleinesam

kleinesam Fanatiek lid

15 mrt 2009
    1.409
    0
    0
    Ik ben ook verslaafd aan de volle melk. Ik hou het bij 1 a 2 glazen per dag. 1 Bij het ontbijt en 1 bij de lunch. Mijn HB was ook prima.

4. jesjuh

jesjuh Actief lid

29 mei 2007
    429
    0
    0
    Nijmegen
    helaas heb ik zwangerschapssuiker en van de dieetiste kreeg ik te horen dat melk drinken (wat ik ook inene extreem veel deed) juist niet goed is. In ieder geval niet voor de suiker. Bij suikers gaat het metname om koolhydraten en niet alleen om de suikers zoals je zou denken. En in halfvolle melk zit 12 koolhydraten per 250 gr. Dat is al bijna de hoeveelheid die je mag hebben bij je ontbijt of lunch. Dus voor mij was het melk drinken snel afgelopen helaas.
    Nu ik insuline spuit kan ik er een beetje mee sjoemelen en neem ik afentoe wel een glas melk;)

5. douglas84

douglas84 Fanatiek lid

17 jun 2008
    1.677
    0
    0
    Drenthe
    fijn om te horen dat ik niet de enige ben met nachtlijke tochten langs de koelkast!!! Probeer me nu wat in te houden maar drink toch elek dag wel een paar glaasjes.

Deel Deze Pagina