Maximale tijd

Discussie in 'Borstvoeding' gestart door Yvonne02, 22 okt 2008.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Yvonne02

Yvonne02 Actief lid

19 feb 2008
    332
    0
    0
    Als je kindje s'nachts door slaapt, hoeveel tijd mag er dan tussen zitten?
    Nikki is nu ruim 12 weken oud, mag ze dan al 12 uur of meer achter elkaar slapen of moet je haar wakker gaan maken voor een voeding?

2. Kiki

Kiki Fanatiek lid

8 jul 2005
    4.364
    1
    38
    Fulltime memmie en mod :-)
    Steenwijk
    Ik ben wel benieuwd, Thom heeft vannacht van 19:15 tot 5:15 geslapen dus die zit er ook aan te komen voor het klokje rond.

Dit is echt zo'n vraag voor het CB, al betwijfel ik of je een eenduidig antwoord zult krijgen :(

Groetjes van Kiki

3. Niesje1980

Niesje1980 VIP lid

21 sep 2007
    6.596
    0
    0
    Noord Holland
    Ik heb Roan gewoon laten slapen en die begon met doorslapen met 8/9 weken.
    Pas nog wel aan het CB gevraagd en die zei dat het vooral geldt voor pasgeboren kindjes.
    Als je kindje gewoon bij het wakker worden alert is en ook goed groeit zou ik dr lekker laten slapen.

4. allwoman

allwoman VIP lid

29 jan 2008
    5.589
    0
    0
    bezig bijtje
    ik weet dat ook nog niet, nu is het max 3 uur en als ze 3000 gram weegt mocht ik er ene keer 4 uur tussenlaten..:S

5. Alita

Alita Niet meer actief

Ik denk dat ze het wel laten weten als ze honger hebben hoor!
    Tenminste zo doe ik dat wel ik voed gewoon op vraag en ze groeit fantastisch, ze was 310 gram bijgekomen in een week! En ik zit niet de hele dag te voeden, gewoon om de drie à vier uur zelfs..

6. chacha

chacha Fanatiek lid

20 jan 2006
    4.918
    0
    0
    Ons CB zegt dat ze minimaal 7 kilo moeten wegen voor het klokje rond.
    Maar ik denk dat als ze zich normaal ook meldt voor een voeding, goed groeit en tevreden is, het wel goed zit.

Als ze dit vaker gaat doen, kan je voor de zekerheid een extra keer wegen.

Hier heeft wakker maken overigens geen zin....ze drinkt dan een paar slokken en valt weer in slaap. Ben wel jaloers hoor. Die van mij komt keurig na 5 a 6 uur

Deel Deze Pagina