Ik was na de geboorte van mijn eerste zoon na 6 weken alweer ongesteld en het ook regelmatig gebleven sindsdien. Nu na de tweede ben ik nog niet echt ongesteld geweest, maar wel al 5 keer gedacht dat ik het ging worden; licht bloed verlies dus. Ik al tampons aangeschaft, maar het hield weer op na een een paar veegjes zeg maar. Ik heb dit nu al een paar keer gehad de laatste 3,5 maand dat mijn zoon oud is en heb ook het gevoel in mijn buik en onderrug dat ik ongesteld ga worden. Herkent iemand van jullie dit? Dat het zeg maar niet "doorbreekt"? Of komt dit jullie helemaál niet bekend voor en kan ik maar beter even langs de HA? Vind het apart nmnlk...
Ja, ik herken het heel goed! Heb dit namelijk ook gehad vanaf een maand of 2 na de geboorte! Ik had de hele tijd het gevoel dat het op moment van doorbreken stond.. en dan weer een veeg vloed, dan weer een halve dag bloed... en toen weer een maand niks... geen pijl op te trekken. Uiteindelijk ben ik 6 maanden na de bevalling ongesteld geworden (5 dagen bloedverlies, bijbehorende krampen e.d.) en had ik weer een cyclus maar... nog steeds tussentijds bloedverlies... naar de dokter geweest... uitstrijkje, onderzoeken...niks aan de hand. Op zich was het ook niet heel vreems volgens mijn huisarts. Ik denk dus dat je wel kan zeggen dat het erbij hoort, maar dit is mijn verhaal. Als je het niet vertrouwd zou je altijd ff naar de dokter kunnen gaan. xx