Veel meningen

Discussie in 'Zwangerschap' gestart door Eefke94, 22 nov 2017.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Eefke94

    Eefke94 Lid

    15 nov 2017
    17
    5
    3
    Vrouw
    #1 Eefke94, 22 nov 2017
    Laatst bewerkt: 22 nov 2017
    Nu dat ik 13 weken zwanger ben krijg ik van alle kanten advies over producten etc. Hoe gaan jullie hiermee om? Naar wie luisteren jullie wel en juist niet? Ik weet niet meer wie wel of niet mijn aankopen moet laten beïvloeden? Ik kijk bijvoorbeeld veel vlogs van Jipp Heldoorn, die altijd veel leuke aanbevelingen heeft!
     
  2. Fristi2012

    Fristi2012 VIP lid

    23 jun 2014
    5.889
    3.298
    113
    Je moet vooral naar je eigen gevoel luisteren.
    Rustig eens inlezen over bepaalde dingen.

    En bij aankopen, het meeste is snel te bestellen, dus als je iets niet koopt, heb je het vaak toch snel in huis mocht je het nodig hebben.

    Gewoon rustig naar iedereen luisteren, maar je hoeft niet ieders advies op te volgen.
    Wat voor de een werkt, hoeft voor de ander niet te werken. Iedere ouder is anders, ieder kind is anders. Pas het aan aan je eigen situatie.

    En bedenk dat bijvoorbeeld de tijden waarin je ouders net papa en mama waren heel anders zijn dan nu. Daar zullen de adviezen ook op aangepast zijn.

    Het is vooral belangrijk om te bedenken wat je wilt. Dingen als borstvoeding, samen slapen, dragen. Daar pas je je spullen op aan.
     
    Misslukt en Eefke94 vinden dit leuk.
  3. SMJD

    SMJD Fanatiek lid

    17 okt 2016
    1.890
    444
    83
    Inlezen en luisteren naar je eigen gevoel. Tips van anderen kun je meenemen als ze nuttig zijn
     
    Eefke94 vindt dit leuk.
  4. Draaikont

    Draaikont Fanatiek lid

    13 jul 2015
    2.576
    907
    113
    Ik geef ook altijd tips aan mensen als ik iets mega handig vind. Of juist miskoop van de eeuw heb gedaan.
    Maar volg je gevoel... mensen hebben altijd een mening. Spullen, opvoeden , zwanger zijn, bevallen. Dat blijft maar doorgaan hahaha
     
    Eefke94 vindt dit leuk.
  5. flower861

    flower861 Actief lid

    4 dec 2016
    139
    20
    18
    NULL
    NULL
    Zoals hier boven al gezegd, luister naar je eigen gevoel. Ik ben 3 maanden geleden bevallen en dat werd hier alleen maar erger ;) Zoveel mensen, zoveel meningen. Ik luister ernaar en filter eruit wat ik daadwerkelijk handig vind en verder laat ik het langs me heen glijden.
     
    Eefke94 vindt dit leuk.
  6. Melian

    Melian Fanatiek lid

    16 mrt 2011
    1.129
    653
    113
    Vrouw
    O ja, meningen! Hartstikke handige dingen zijn dat, maar als ze ongevraagd komen en in grote hoeveelheden... :mad:

    Ik heb een paar vriendinnen (kunnen ook blogs zijn) van wie ik vind dat ze leuke spullen hebben, of het heel goed doen als ouders, of die altijd zo straalden tijdens hun zwangerschap etc. Dát zijn de meningen waar ik naar luister in de hoop dat ik er wat van opsteek. De rest laat ik lekker voor wat het is.

    ... Maar dat is mijn mening ;)
     
    Eefke94 vindt dit leuk.
  7. spruitje80

    spruitje80 Fanatiek lid

    5 jul 2016
    4.361
    3.854
    113
    noord holland
    Neem ze ook aan als alleen maar een mening. Dat ga je vast zelf ook doen omdat je ergens heel blij mee was of dat je iets uitprobeerde wat werkte.
    En wanneer je iets wil kopen of iets wil uitproberen dan heb je wat 'archief' achter de hand om uit te kiezen wat je aantrok en fijn lijkt.:D
    Je hoeft er verder toch niets mee? Bedankt voor de tip zou ik denken.
     
    Eefke94 vindt dit leuk.
  8. BZD

    BZD Fanatiek lid

    17 jan 2014
    1.059
    165
    63
    Vrouw
    Paraveterinair
    hoor ze aan en gebruik wat nodig. Zo kregen wij de tip, voldoende hydrofiele luiers, we dachten met 12 hebben we wel genoeg, nou daar hebben we er nog 12 van aangeschaft. En spuugdoekjes weer helemaal niet gebruikt.
    Je komt vanzelf tegen wat handig is, en we leven in 2017, vandaag besteld is, vaak, morgen al in huis als het moet.
     
    Eefke94 vindt dit leuk.

Deel Deze Pagina