Verwijderen poliepen/curretage, nieuwe poging zwanger worden

Discussie in 'Stel je vraag aan de verloskundige' gestart door Xon, 13 jul 2011.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Xon

Xon Fanatiek lid

28 dec 2010
    1.537
    0
    0
    Leerkracht
    Noord Holland
    Hallo,
    Afgelopen maandag (nu 2 dagen geleden) zijn er 2 kleine poliepen verwijderd en is er wat weefsel weggehaald (curretage).
    Dit onder narcose.
    Het was toen dag 5 van mijn cyclus.
    Nu heb ik de afgelopen maanden telkens clomid gebruikt en de laatste 2 maanden ook nog pregnyl.
    Van mezelf heb ik ook een eisprong, alleen duurt deze dan iets langer. Nu is mijn vraag, omdat ik nog zo vroeg in mijn cyclus zit, en er nog tijd genoeg is om opnieuw baarmoederslijmvlies en een mooi follikel op te bouwen, zou ik volgende week (dag 15/16 van mijn cyclus) toch al een poging kunnen doen om zwanger te worden.
    Zou de narcose negatief effect hebben op het follikel wat zich nu aan het vormen is?
    Ik voel me verder goed, had gister al nauwelijks bloedverlies meer.
    Mijn gyn is moeilijk/niet te bereiken en heb pas 11 augustus een afspraak met haar. Maar ik zou het zo zonde vinden gezien mijn leeftijd(bijna 38) om een maand te moeten missen.
    Heeft een van jullie hier misschien een antwoord op?
    Alvast bedankt.

Gr. Xon

2. Mirjam

Mirjam Verloskundige

2 dec 2005
    11.590
    2
    0
    verloskundige en lactatiekundige IBCLC
    hoi

je mag zeker deze cyclus weer proberen zwanger te worden. De narcose heeft daar geen nadelig effect op.

Mirjam

Deel Deze Pagina