Hi, Ik ben opzoek naar lotgenoten. Het gaat om dames die voor de keuze staan/stonden: zwanger worden natuurlijk of met behulp van PGD+IVF. Ik ben opzoek naar dames zoals ik die de keuze voor de natuurlijke weg hebben gemaakt (ook al kan mijn keuze in de toekomst anders vallen). Ik ben benieuwd waarom jullie de keuze voor de natuurlijke weg hebben gemaakt.
Onze oudste heeft een hersenafwijking en ernstige motorische achterstand maar wij hebben uiteindelijk gekozen om de natuur z'n gang te laten gaan. En hebben nu een gezonde dochter gekregen. Wij wilden niet langer wachten op allerlei onderzoeken etc. (Na 2 jaar wachten) Wat voor erfelijke aandoening gaat het bij jullie om en hoe veel herhalingskans geven ze jullie?
Hi shart86, bedankt voor je reactie. Wat heftig van je oudste dochter en wat fijn dat je ook een gezonde dochter hebt. Om hoeveel procent herhalingskans ging het bij jullie? Bij ons gaat het om een ongeneeslijke nierafwijking. De kans bij elke zwangerschap is 25%. Ook wij zien tegen het lange wachten en het zware traject op.
Meisje1977: ik ben juist opzoek naar dames die dat traject niet ingaan. Of zitten er ook dames die geen PGD doen op dat onderwerp?