Hey dames! Hier net de kledingkast van mn dochter uitgemest en pff wat heb je dan veel kleding zeg! Heel veel merkkleding van bfc/noppies/lief/nono/barbarafarber/dirkje/z8/tumbledry/mexx/benneton/cakewalk. En nog wat spulletjes van name it, hema en hm. Ook nog een hele mooie jurk van tom du. Was echt mn lievelingsjurk maar goed ze past het niet meer. De fotos komen er zo bij te staan!
TOMDU_VZ2010_021-500 | Flickr - Photo Sharing! jurkje tom du is maat 80/86 maar zelf vind ik het een 86/92. Mijn dochter is deze winter naar 98 gegaan en had deze jurk de hele zomer nog aan.
Barbara farber maat 98 (ik vind het een 86/92) Zit een heel mooi halsje in met pareltjes. Bekijk bijlage 121027
Babyface wikkelvestje. donkerblauw maat 98. Past heel leuk bij het wit/creme shirtje van barbara farber. Bekijk bijlage 121028
noppies spijkerrokje maat 80. Mijn dochter heeft deze vanaf maat 80 tot en met maat 92 aangehad! Het is en blijft een mooi rokje. Bekijk bijlage 121032
cakewalk blouse. maat 104. Het is een 92/98. (pff tis altijd wat met die merken en maten) Bekijk bijlage 121038
cakewalk jurk. maat 80. Het is eerder maat 86-92. Mijn dochter heeft hem deze zomer nog aangehad en toen ging ze al bijna naar 98. Heb hier ook een legging bij die er bij hoort. Kan deze niet op foto zetten want ligt in de la bij mn dochter op slaapkamer. Bekijk bijlage 121039
noppies broek. maat 92. Het is geen effen broek maar allemaal fijne blauwe streepjes. Bekijk bijlage 121042