Hoi Er zijn hier geloof ik al meer topics over geweest. Ons zoontje wordt in juli 3 jaar. Hij heeft een ontwikkelingsachterstand van ongeveer 14 maanden. Nu zag ik de treintjes van chuggington en die leken me wel leuk en zag er vrij simpel uit. Heeft iemand deze al? Zijn ze leuk? Heb ook naar die van Thomas gekeken , maar daar lijken me de treintjes vrij klein. Zoontje stopt nog alles in zijn mond.
chugginton hier een goed succes! dochterlief is ook 3 jaar en een achterstand van 10 maanden. ze vind ze geweldig...en ze zijn idd niet zo klein als thomas de trein...waar ik vind ook veel kleine onderdelen op zitten..veel van de treinen van thomas zijn ook 3+ en daar is ze echt nog niet aan toe dat soort speelgoed....
Oke leuk dat je dochter het leuk vind. Klinkt goed. We willen gewoon wat anders geven dan iets met veel geluid erin. Daar is hij gek op , maar heeft daar al zo veel van. Willen hem ook wat leuks geven en dit zag er ook naar uit dat wij het evt. ook met hem samen kunnen spelen.
Er is ook een grotere versie van die thomastreinen. Die passen ook wel op de standaard houten rails. Ik geloof dat die vanaf 1,5 zijn. Precies een kinderknuist groot.. Hier is de duplotrein ook een hit. Misschien leuk als hij verder ook met duplo dingen speelt?
Je kunt ook de duplo trein nemen. die hebben wij vorig jaar voor zn 2e verjaardag gegeven en daar speelt hij nog dagelijks mee. Chugginton vind hij trouwens ook helemaal geweldig, maar die moet ie maar voor zn verjaardag vragen.
Hier zijn de treintjes van Chuggington een groot succes. Ik moet daarbij zeggen dat hij naar die tekenfilm ook zo af en toe kijkt en naar aanleiding daarvan hebben we er eentje gekocht. Nu heeft hij er inmiddels alweer 4. Ze zijn best prijzig vind ik. Ik denk dat het prima is voor jouw zoontje om mee te spelen.