Ha dames, Mijn dame van 11 maanden was erg ziek vorige week. Daardoor ben ik gezwicht om in de nacht een flesje aan te bieden. Ze had erg veel koorts en wilde echt niet bij mij drinken. Mijn TSR komt pas na minuut of 2 en daar had ze echt de puf niet voor. Voordat ik het wist wilde ze niet meer aan de borst.. Ik heb 7 dagen niet gevoed en het gigantisch gemist. (ik gaf nog 2 of 3 keer per dag). Gisteren kroop ze veel tegen mijn borsten aan. Gevoelige borsten was het resultaat en kolfde die avond maar even af, 25 cc..... En vandaag heb ik de stoute schoenen aangedaan en haar een avondvoeding gegeven, ze slaapt er nog steeds op. Ook vanavond 85 cc nog gekolfd, morgenvroeg probeer ik haar weer aan te leggen. Ben benieuwd. Meer dames die alsnog 'doorpakten' na een fase van borstweigeren? Is 11 maanden een beruchte tijd om te weigeren of was het echt de koorts?
Ja hoor, bekend verhaal! En die periode is zeker berucht.. Zo rond de 10/11 maanden deed zoon hap met zijn tandjes, ik riep AU! Dikke tranen en voila...hij wou niet meer bij me drinken. Na 2 weken kolven was mijn productie tot een dieptepunt gedaald. Ik gaf ons nog het weekend, dan was het klaar (met pijn in mijn hart). Ik had wel de oxytocine spray gehaald, in de hoop dat dit zoon over de streep zou trekken,qua weinig moeite voor de tsr. Ergens in de nacht werd hij wakker (had geen nachtvoeding meer), ik dacht, toch even proberen. En hij dronk! Toen meteen doorgezet,met spray, en vaak aanleggen. Hij heeft uiteindelijk tot 2 jaar 6 maanden doorgedronken . Kortom, gewoon lekker doorgaan. Wellicht een keertje extra aanleggen om je productie een kleine boost te geven