bruine afscheiding week voor nod!!

Discussie in 'Zwanger worden' gestart door Liah, 19 jan 2015.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Liah

Liah Niet meer actief

Hoi lieve dames,
    Vrijdag 23 januari is normaal mijn nod. Nu heb ik al sinsd vrijdag 17 januari bruine afscheiding. Dit heb ik altijd net voor mijn (nod bruine afscheiding )maar normaal 1 of 2 dagen voor nod en dan wordt het gewoon rood bloed. Nu heb ik dus al dagen bruine afscheiding . Op zaterdag een keer ook na het plassen in de wc. Maar verder eigenlijk alleen in mijn inlegkruisje en soms met vegen. Ik wordt zo gek van deze onzekerheid. Ik heb zojuist een test gedaan maar omowit helaas. Toch vraag ik me af of ik toch zwanger ben. Zijn er dames bij wie mijn verhaal bekend klinkt?? Ik hoop dat iemand mij meer kan vertellen.
    Groetjes liah!

2. trotsema

trotsema Bekend lid

3 jan 2015
    869
    0
    0
    NULL
    NULL
    Het kan innestelings bloeding zijn. Dan zou je vanaf vijf dagen daarna positief kunnen testen.

3. kabouter24

kabouter24 Bekend lid

4 jan 2014
    880
    1
    0
    Noord-Brabant
    Ik had het ook, 5 dagen van te voren.
    Helaas toch ongesteld.
    Hoop dat het bij jou beter afloopt. Succes

4. dame82

dame82 Fanatiek lid

29 sep 2014
    2.660
    957
    113
    Ik heb al alle varianten aan bruinverlies gehad...van enkele dagen tot een dikke week van te voren, van roze tot bruin...helaas nooit met een positief resultaat! Maaaaar dat wil niets over jouw situatie zeggen. Lees op het forum ook geregeld vrouwen die wel zwanger bleken te zijn...dussss even afwachten en testen maar. Succes!

5. Liah

Liah Niet meer actief

Hoi Allemaal,
    Bedankt voor alle reacties.!
    Helaas vanochtend toch ongesteld geworden helaas. Dus door naar ronde 11�😳😳😳😯😯😯😯😯😯😯😯😯. 😊..
    Ik hoop zo dat ik ook binnenkort zwanger raak!

Liefs liah!

6. Esther1991

Esther1991 Bekend lid

13 jan 2015
    731
    4
    18
    Vrouw
    Vlaanderen
    Hier hetzelfde. Ook een week voor NOD bruinverlies gehad (terwijl dit meestal 1 dag ervoor is). Een week later nog steeds geen menstruatie gehad. De zwangerschapstest is ook negatief.
    Dus ik wacht nog even af...

7. dame82

dame82 Fanatiek lid

29 sep 2014
    2.660
    957
    113
    Balen Liah, ik hoop het ook voor je! 2015 gaat vast het jaar worden ;)

Deel Deze Pagina