ik heb nog een vraag.. mijn man wil graag met me vrijen, maar ik heb nu al twee maanden echt geen zin! wat doe je hieraan? Hij wil het echt graag, hij begrijpt me wel, maar mist het gewoon... liefs
Zin maken!En helemaal als je een kindje wil maken, maak t romantisch, massage... Ga eerst lekker uit eten.. Dit zijn maar tips hoor, je moet zelf aan de slag om het leuk te houden en zin te krijgen. Succes
Ow haha sorry, les net in je andere topic dat je al zwanger bent. Tja daar kan ik niet over mee praten. Good luck..
misschien wat romantsche dingen doen.open naar elkaar zijn en over dingen praten welke jullie dwars zitten.en samen onderzoeken wat de oorzaak is.en samen onderzoeken naar dingen die je wel prettig vind. ik zou echt niet gaan vrijen als ik daar geen zin in had.dat gaat tussen jullie in staan als je dit wel doet.zo wordt je helemaal afgesloten voor elkaar.ik hoop dat jullie er samen uit komen groetjes margaretha.
Dat he ik ook hoor! En het komt wel vaker voor. Me Vk zei dat het na 4 beter wordt. Dat zijn de hormonen he...Gelukkig heeft me man alle begrip ervoor, maar tja leuk vind ie het niet... Liefs Jeanney
ik wacht ook op week 17. In de boeken staat dat het dan echt komt...nou ik zal je het laten weten. Nog 2 dagen
Gelukkig zijn er dus meer die er last van hebben. Ik heb ook ECHT geen zin om te vrijen nu....En mijn man wil het ZOOOOOOOOOOOO graag... Zucht. nou ja ze zeggen dat het later in de zwangerschap dubbel en dwars word ingehaald!
Moet er nu ook echt even niet aan denken Mannetje wil wel, maar hij begrijpt het gelukkig. Hopelijk wordt het idd. na 17 weken beter, anders worden het 9 lange maanden
Ik had dat zo rond de 9 weken tot een week of 12 daarna zoveel mogelijk hihi! Ik zou het niet forceren als het goed is komt het inderdaad gewoon weer terug! Jou lichaam is op dit moment bezig met hele andere dingen! Mannetje moet gewoon even geduld hebben.
Mijn vriend en ik hebben ook al ruim 3 weken geen sex gehad.. Ik heb er echt geen zin in! Het is niet dat ik moe ben, ik kom juist heel moeilijk in slaap. Ik heb wel heel erg pijn in mijn borsten en dat telt ook wel mee dat ik geen zin heb. Elke dag denk ik weer, vanavond wil ik het gewoon doen, ook voor mijn vriend, maar het komt er elke keer niet van. Mis het intieme .. wat ik nu zo nodig heb !
Wat je eraan doet vraag je....niks helaas....gewoon afwachten. Ik heb tot 20 weken totááááál geen zin gehad. En ja sorry hoor, maar manlief had dus gewoon even pech! Ik heb gebraakt tot vorige week, elke dag wel een keer of 2, was doodmoe 's avonds en voelde me gewoon niet mezelf. Nu gaat het stukken beter en geloof me, dan komt de rest vanzelf Succes!