Rare vraag, maar hebben er vrouwen hier ook last van een nattige onderbroek?? Ik ben nog maar 5 weken zwanger.
Had ik in het begin ook. Voelde elke keer alsof ik stiekem toch ongesteld was geworden. Hele waterige afscheiding. Gelukkig heeft het bij mij niet lang geduurd.
Precies! En ik ben al zo lekker onzeker door een eerdere miskraam. Bij elke steekje of krampje wat ik voel denk ik ook OH OH.. Maar gelukkig doen mijn borsten lekker pijn Misschien doen ze wel pijn door het vele voelen of ze pijn doen haha. In ieder geval fijn te weten dat ik niet de enige ben met waterige afscheiding.
Oh bah, kan me voorstellen dat je dan nog onzekerder bent. Ik werd er al onzeker van. Bleef naar de wc gaan en checken... Maar het hoort er dus gewoon bij. Hopelijk stelt je dat iets gerust.
Bij mij is het zelfs soms een beetje bruinig. Al veel naar vk gebeld haha, maar zelfs dat kan ook. Dat de slijm bruinig is. Zolang het geen ongesteld bruin/rood is, was dat ook geen probleem. Maar ook ik ren om de zoveel minuten naar de wc om te kijken, aan niets aan de hand volgens vk
Hihi, lastig hé.... Had dat ook de eerste weken. En daarna ook nog vaak. In het laatst trimester kan er zelfs wat incontinentie bijkomen
zit je nu in je broek te plassen ff serieus, ik had daar ook super last van ook echt tot bijna aan het eind een inlegkruisje gebruikt...ook was ik voor de zekerheid naar de ha geweest want ik dacht dat ik misschien een schimmelinf. had maar dat was niet zo
Hier bijna 5 weken en ook continu slijm verlies. In combi met af en toe die krampen dacht ik echt elke keer van omg zie je ik word toch gewoon ongesteld! Maar gelukkig nog niet.. Bah wat zijn die eerste weken toch onzeker haha.
Hier ook dat waterige afscheiding 3dagen overtijd alleen test nog nega snap er niks van loop ook elke x wc denk ik van pfff ben ongi geworden maar nee pfff zenuwslopend dit
Af en toe voel ik het zelfs lopen Sinds ik zwanger ben, is het hier grootverbruik aan inlegkruisjes in huis.
Hier ook zo erg. Al vanaf nod tot en met nu. Begin gelukkig wel te minderen.. Maar voel het nog geregeld lopen. Bij mij is het voornamelijk creme/waterig.. Net als voor eisprong.
hier hetzelfde ik kijk ook regelmatig of het wel goed gaat ben nu bijna 6 weken en heb er nu een week last van.
Hier ook al sinds vorige week! En vanochtend een licht-posi maar wel goedzichtbare streepje op de zwangerschapstest! Morgen een CB-digi er tegenaan.. maar ik enk dat ik wel weet waar het van komt haha! Had het bij zoonlief niet zó erg
Bij de eerste twee zwangerschappen van mijn zoons had ik het pas de tweede helft van de zwangerschap. Nu al gelijk. Voel het letterlijk lopen. Zelfs manlief klaagt al .