veel minder ver zwanger dan ik dacht of miskraam?

Discussie in 'Miskraam' gestart door Bibe, 5 feb 2008.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Bibe

Bibe Lid

5 feb 2008
    6
    0
    0
    hallo allemaal,

Ik ben afgelopen vrijdag naar de vk geweest voor een 11weekse echo en het kindje wat daar te zien was was ongeveer 5 weken. Veel te klein om te kunnen zien of het goed was. Nu zijn er twee mogelijkheden of ik ben veel minder ver dan ik dacht of het kindje is tot 5 weken ontwikkeling gekomen. Het kindje zag er echter wel uit zoals het er uit hoort te zien met 5 weken. Ik heb een negatieve test gehad op 22 december en 23 december was de test positief (5,5 week geleden).
    :(:
    Pfffff 15 feb weer naar de vk om te kijken wat de stand van zaken is. Ik word helemaal gek van ongerustheid. Ik voel mij goed. Heb een klein beetje last van mijn borsten en een beetje kramp in mijn onderbuik. Geen bloedverlies of iets dergelijks. Wel een beetje witte afscheiding.
    Het enige wat ik kan doen is afwachten. Maar dan denk ik weer, als zo'n kindje al 6 weken niet meer leeft, dan moet het er toch veel slechter uit zien?

Heeft iemand hier ervaring mee?

2. pluk

pluk VIP lid

13 dec 2005
    16.258
    4.489
    113
    Ook bij mij werd met de 11 weken echo geconstateerd dat het kindje maar 5 weken groot was.
    Voor mezelf wist ik toen genoeg, oke je kunt je vertellen maar 6 weken :confused: .
    De vk wilde toen 2 weken wachten en dan weer een echo doen om uit te sluiten dat het kindje toch nog groeide.
    Met 12 weken ben ik beginnen te vloeien en 3 dagen later verloor ik het vruchtzakje met vruchtje.

Groetjes en heel veel sterkte Anita

3. jent

jent Fanatiek lid

12 jul 2007
    1.850
    0
    0
    Limburg
    Bibe, helaas denk ik dat je toch een ma/mk hebt. 6 weken verschil is gewoon te groot. Ik heb dit zelf ook gehad. Heel veel sterkte.

xxx Joyce

4. Bibe

Bibe Lid

5 feb 2008
    6
    0
    0
    Het gaat ook mis. Vandaag een beetje bloed en steeds meer krampen en een zere rug. Gelukkig hebben we al een zoon van bijna 2 dus dat scheelt wel een beetje. We gaan het gewoon weer proberen.

5. jent

jent Fanatiek lid

12 jul 2007
    1.850
    0
    0
    Limburg
    Heel veel sterkte meis, doe rustig aan.

xxx joyce

6. Mystic Sun

Mystic Sun Bekend lid

3 dec 2007
    884
    0
    0
    Sterkte meis

7. Neeke

Neeke Bekend lid

8 apr 2006
    968
    0
    0
    Commercieel
    Gelderland
    He nee Bibe, ook al heb je al een zoontje, het is niet leuk om een mk te krijgen, zeker niet als je al denkt bijna uit de gevarenzone te zijn... Sterkte!

Deel Deze Pagina