Hoi meiden,. Heel erg sneu is mijn vriendin haar vruchtje verloren met 8/9weken zwangerschap,.. nu weten we niet precies zeker of het wel het vruchtje is. het is een hele rooie bonk bloed van ong 4cm. Nu wilt ze toch kijken, maar weet niet hoe ze het moet openmaken? hebben jullie dit ervaren en advies hoe ze dit het best kan doen. Bedankt in ieder geval.
sorry maar ik vind je geïrriteerdheid niet terecht want als mensen dit lezen weten ze ook niet wat ze er mee aan moeten en dat is dan vaak de reden dat er niet gereageerd wordt ... ik zou eerlijk gezegd niet weten hoe dat moet maar is ook de vraag wil je het wel?? want als je vriendin het weet dat ze zwanger was dan weet ze ook dat ze dat nu niet meer is.... klinkt heel harteloos zo is het niet bedoelt maar een propje verliezen lijkt mij niet gezond... ik denk dat je vriendin het beste met vruchtje en al de vk kan bellen en die kunnen het dan evt bevestigen.. groetjes
Toen ik ons vruchtje verloor met 9 wkn was het nog maar iets van 8 mm. Het kwam ook samen met n bonk bloed, toch zag ik duidelijk dat het het vruchtje was ( een witglazig garnaaltje), zie evt m'n fotoboek bij zwangerschap 2. Ik heb het toen met n lepeltje eruit geschept en in zo'n urinepotje van de Etos gedaan met n btje water. Het spoelde daardoor mooi schoon. Sterkte voor je vriendin!