Hoi, Ik ben nu in de 7de week en ik ben de hele dag misselijk maar het rare bij mij is dat ik zelden overgeef. Heb ik altijd.. als ik ziek ben geef ik ook nooit over maar ik sta de hele dag nu te kokhalzen! Heeft iemand hier ook last van?En kun je er wat aan doen?
hai dat is vervelend ik heb er de van de 2e maand tot de 4e maand ook last van gehad. ik geef zelf ook nooit over en ik was de heledag misselijk vooral van etens geuren. het vervelende is dat je er eigenlijk niets aan kunt doen, sorry gr melanie
Niet veel, dingen die je misselijk maken proberen uit de weg te gaan. Gemberthee helpt ook wel tegen de misselijkheid. Zure dingen kunnen soms helpen, of pepermuntjes.
Als de misselijkheid hinderlijk wordt, dan zou je bij de ha emesafene kunnen vragen. Dat wordt aan zwangere vrouwen die misselijk zijn of veel moeten overgeven gegeven. Op zich is het wel goed dat je niet overgeeft, want daar kun je snel van uitdrogen. Probeer het verder rustig aan te doen en de dingen te mijden waar je misselijk van wordt. Kun je verder wel eten en drinken? Groetjes
Ik heb dat ook gehad tot de 12e week ongeveer, De hele dag kotsmisselijk en niet kunnen overgeven. Ik heb toen tabletjes gekregen bij de HA aangezien ik daardoor ook nauwelijks kon eten. Misschien kun je dat ook krijgen? Succes!
je bent niet de enige, ik ben niet de hele dag maar met vlagen misselijk en moet dan ook kokhalzen... bij mij helpt een sportlife kauwgom. en je hebt ook gember pillen tegen de misselijk heid die kan je bij zo'n natuurwinkel krijgen... succes er mee!!!
Ik was ook ontzettend misselijk maar kon niet braken. Heb ook nog een baby van 6 maanden en werken, dus druk druk druk. Kreeg eerst van de huisarts primperan maar dit hielp niet. Toen emesafene en dit hielp gelukkig. Ook hielp het bij mij wat rustiger aan te doen, ga lekker ff naar bed of op de bank liggen zodra het kan. Bij mij is het nu gelukkig over en heb de medicijnen niet meer nodig. Hoop voor je dat het snel bete gaat. liefs redu
ik ben de eerste 16 weken elke dag , continu misselijk geweest. maar ook idd niet kunnen overgeven. stond de hele dag door te kokhalzen van alles (vieze) geurtjes om me heen. maar er is hoop hoor, het word minder. heb er nu geen last meer van, nou ja heel af en toe. succes meid!
Heb precies hetzelfde, zit ook op de 7e week en ben heel de dag erg misselijk maar kan niet overgeven. Ook nooit, al ben ik strontziek. Er is weinig tegen te doen volgens mij. Ik eet met regelmaat iets om maar te zorgen dat m'n maag niet leeg raakt en heb net een emesfane zetpil erin gepropt (had ik vorige week gekregen - 4 stuks). Helpt nu een klein beetje denk ik maar is het wel ok om die weken te gebruiken dan? Schaadt dat het embryootje niet? Ik durf niet zo goed pillen te nemen. Heb er jaren over gedaan om zo ver te komen en nu is het dan eindelijk gelukt, dus toch eng. Kan niet wachten op het moment dat ik me goed voel en echt kan gaan genieten... (heb ook andere complicaties gehad dus heb het er wel ff mee gehad al) De tijd kan niet snel genoeg gaan voor mij!
toch proberen te eten daar werd het bij mij beter van, en druppeltjes van dr vogel tegen misselijkheid hielpen mij ook goed. succes
Hoi, Emesafene is veilig om te nemen in de zwangerschap. Er zijn zelfs vrouwen die het de hele zwangerschap slikken. Het wordt al tientalle jaren gebruikt ook, dus ze hebben er wel ervaring mee Hoop dat het helpt!!! Groet Rosa
ik heb polsbandjes tegen misselijkheid. ben nu 12 weken en heb ze al aan vanaf mijn 5 weken en geen 1 keer meer misselijk geweest.. kan ze dus alleen maar aanraden.. noemt seaband.. zoek maar eens op google vind je de website ervan kan je online bestelling maar hier in belgie (nederland weet ik niet) kan je ze ook gewoon bij de apotheek halen. kosten iets van een 13.
Seabands heb je bij de etos ook. Maar ik denk dat als je echt heel misselijk bent, ze weinig meer doen...
bij mij helpen ze supergoed en ik ben ook enormmmm misselijk als ik ze afdoe ben in binnen het half uur (int begin al binnen de 2 minuten) terug heel misselijk dat ik nog bijna niet meer op mijn benen kan staan.. doe ik ze aan voel ik de misselijkheid meteen wegtrekken. ah ja ik weet niet waar je dat in NL overal kan vinden maar voor mij helpen ze supergoed.. heb ze dan ook al 7 weken dag & nacht aan. de eerste dagen wel pijn van gehad maar dat ben ik al gewoon ondertussen. Ik moet wel nog overgeven maar het misselijk gevoel is weg.