Veel moe

Discussie in 'Peuter en kleuter' gestart door me87, 5 okt 2016.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. me87

me87 Fanatiek lid

12 apr 2012
    1.361
    1
    38
    Hoi mama's,

Ik heb een dochter van 3 jaar. Ongeveer 4 maanden slaapt ze smiddags niet meer. Dat ging super goed. Tot 2 weken geleden. Ineens zegt ze elke dag dat ze moe is en naar bed wil. Ze ziet er ook echt moe uit en wordt in de middag ook wat baldadiger. Als ik haar in bed leg slaapt ze ook vlot 2 uur maar dan slaapt ze savonds weer niet. Als ik haar niet in bed leggen valt ze gewoon op de bank in slaap (terwijl ze dit echt nooit heeft gedaan) en krijg ik haar ook niet meer wakker, terwijl ze voorheen een super lichte slaper was en ze al wakker werd als ik de wc door spoelde.

Herkent iemand dit dat ze ineens weer wel een middag slaap nodig heeft. Of zou er een reden zijn dat ze zo moe is? Iets om me zorgen over te maken?

2. Shakes

Shakes VIP lid

2 apr 2013
    14.132
    5.874
    113
    Vrouw
    Vlaanderen
    Is het niet gewoon de wisseling van de seizoenen? Mijn dochter is ook meer moe nu, en ik slaap zelf ook altijd meer in de herfst en winter dan in de zomer.

3. yasmine04

yasmine04 Fanatiek lid

17 nov 2010
    3.050
    304
    83
    Tbm
    Zuid holland
    Hoi me! Die van mij heeft het ook weer. Dacht zelf ook aan alle spanningen/veranderingen van afgelopen half jaar..
    Ik merk dat ritme en regelmaat haar erg helpt en elke middag gaan we even samen op bed lezen of een filmpje kijken en probeer ik haar op alle mogelijke manieren wakker te houden want als ze in slaap valt krijg ik haar idd ook niet meer wakker/ of heb ik een overstuur kind tot aan bedtijd.
    Nu is er bij N ook uitgekomen dat ze erg allergisch is voor inhalatie allergenen hier heeft ze ook veel last van gehad deze zomer

Deel Deze Pagina