schaamlippen

Discussie in 'Zwangerschap' gestart door Roosjeh19, 19 feb 2009.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Roosjeh19

Roosjeh19 Lid

30 jan 2009
    9
    0
    0
    winkel medewerkster`
    Flevoland
    Hallo dames,

Ik ben 37+3 dagen zwanger en heb veel last van opgezette schaamlippen zijn vuurrood en staan een stuk open ook verlies ik hierbij melkerige troep.
    ik heb de VK al gebelt en die zegt dat er weinig aan te doen is en rust moet houden maar nu vraag ik me af er staat wel wat open houd dit in dat t snel komt of wil dit niks zeggen?
    Ik vindt t zooooo spannend:$:$

2. mimi83

mimi83 Niet meer actief

dit zegt echt helemaal niets over wanneer je gaat bevallen helaas..

Succes in ieder geval..

3. Vlindertje86

Vlindertje86 Actief lid

17 dec 2008
    344
    0
    0
    Zelfstandige
    Canarische Eilanden
    Hmmm, wil niet lullig zijn maar vuurrood, gezwollen en melkerige troep heb ik als ik een schimmelinfectie heb. Het doet geen pijn of jeukt ofzo?

4. tummetje

tummetje Fanatiek lid

4 dec 2007
    4.270
    1
    0
    in mn holletje
    Ik wilde net zeggen, klinkt als een infectie o.i.d. Zou er zeker achteraan gaan, dit is niet zoals het hoort!

5. pippeloentje

pippeloentje Bekend lid

9 mei 2008
    983
    0
    0
    Als het idd jeukt dan zou het een schimmelinfectie kunnen zijn!

Maar mijn zusje heb ik rond de 37 a 38 weken zwangerschap ook zo horen klagen over heel veel afscheiding! Het gevoel dat ze leeg liep zeg maar. Misschien is het idd wel normaal!

6. jeanney5

jeanney5 Bekend lid

9 jul 2008
    822
    19
    18
    Klinkt inderdaad als schimmelinfectie, ik zou langs de HA gaan om te laten kijken...Ik ben tijdens deze zwschap zo vaak behandeld..Enne omdat ik het weer heb gekregen, mag/moet ik vanaf nu tot de bevalling elke week zo'n eitje inbrengen...Lastig, maar met wassen krijg je het niet weg...

7. maartje84

maartje84 VIP lid

8 okt 2008
    12.810
    4.446
    113
    Punnikexpert
    Import ergens
    auauauuuuu
    Ben nog nooit zwanger geweest, maar heb al wel 2 keer een schimmeltje gehad en jouw klachten... pff auu ik voel het direct weer! Dus hup ff naar de ha gaan hoor!
    Als je er te lang mee doorloopt, dan krijg je daar echt zo'n spijt van! Sprak de ervaringsdeskundige... (ik wist niet wat het was en dacht: ach, het gaat vanzelf wel weer over... :oops: )

8. mimi83

mimi83 Niet meer actief

als het ook jeukt is het indd een schimmelinfectie...
    Na laten kijken kan geen kwaad.

Maar het kan ook gewoon erbij horen mijn schaamlippen zijn al weken rood en dik en verlies tonnen afscheiding..

Dus als je twijvelt even langs ha of vk, als het wel schimmelinfectie is en de kleine wordt geboren heb je kans op spruw.

9. Roosjeh19

Roosjeh19 Lid

30 jan 2009
    9
    0
    0
    winkel medewerkster`
    Flevoland
    Helaas pindakaas geen schimmel te vinden:S:S
    is echt klote want heb af en toe echt het gevoel dat ik leeg loop:S+o(
    Maar ja nu maar hopen dat de kleine niet lang meer op zich laat wachten ben het inmiddels echt zat:$:$

Deel Deze Pagina