Nee alleen de 1e keer om te bepalen of ik in het ziekenhuis zou moeten bevallen ivm overgewicht.. Daar na hebben ze het er niet meer over gehad!
Ik ben 2 keer over ruim 30 kilo aangekomen en kwam zelfs na de zwangerschap nog aan. Ik was zeer slank voor de zwangerschappen (5 en 6 jaar geleden) en erna was ik zooo dik! Ik heb er heeel veel voor moeten doen om het er weer af te krijgen door o.a. een strak dieet. ruim 1,5 jaar later was ik weer bijna op mijn oude gewicht. Nu ben ik 28 weken zwanger en tot nu toe net 8 kilo aangekomen. Ik moet ook zeggen dat ik nu geen vocht vasthoud. Bovendien let ik nu echt wel op wat ik eet want ik wil mijzelf zoiets nooit meer aandoen!
Het gaat op het einde veel harder hoor maar goed misschien zijn het nu ook je hormonen of ga je niet goed naar de wc, zo te lezen eet je niet veel slechts, en het kindje is nog niet zo zwaar, dus wie weet gaan er wel weer 2 kilo af...ben de eerste keer 27 kilo aangekomen daarvan zitten er nog maar drie kilootjes aan, dus je raakt het ook wel weer kwijt hoor, ik zelfs zonder enige vorm van beweging...
Ik ben nu 30 weken zwanger en pas 6 kilo aangekomen. Ik heb een flinke buik en dat is ook alles. Ben verder helemaal niet 'dikker' geworden aan benen en heupen enz. Vind het wel prima zo, wat er niet extra aankomt hoeft er ook niet af na de bevalling. Als de baby maar goed groeit
Ik ben nu 38,5 week en 21,5 kilo aangekomen. Bij mij is het de hele zw zo hard gegaan, zelfs nu nog. Dus dat zegt ook niets. Ik haal die 25 kilo misschien nog wel Na de bevalling als mijn lichaam is bijgekomen ga ik weer gauw trainen om het er weer af te krijgen