Dinsdagavond een dikke streep op mn ovulatie test. Mijn basale temperatuur is 36.2. Dinsdagochtend had ik 36.3, woensdagochtend 36.4 en donderdag en vanmorgen 36.6. Ik ga er dus vanuit dat mn eisprong geweest is. Maar ik vraag me af of 36.6 niet te laag is voor een eventuele zwangerschap/innesteling. Ik lees heel veel dat het boven de 37 moet zijn of hoog in de 36. Had ik dus al niet veel hogere temperatuur moeten hebben? Kan er met deze temperatuur wel een eitje gesprongen zijn? Vorige maand was mn temp overigens ook 36.6 na ovulatie en dat bleef zo tot na menstruatie. Daarna daalde temp pas weer
Ik doe nog eens een poging om serieus te reageren. @lilo77 wil je je temperatuurkaartje van vorige maand en deze maand plaatsen? Dan kunnen we met je meekijken en denken.
Afgelopen dinsdag heb je een positieve ovulatie test gehad? Dan heb je pas over ongeveer 9 dagen de innesteling. Dus je kan het nog niet meten. Nog even geduld Of lees ik het verkeerd? Je hebt toch een positieve ovulatie test?
Hoe bedoel ik kan het nog niet meten? Na ovulatie stijgt je temperatuur toch of heb ik dan iets verkeerd begrepen?
ik heb geen temperatuurkaart maar dit zijn mijn metingen: 13/9 -36.2 14/9 - 36.2 15/9 - 36.2 16/9 - 36.2 17/9 - 36.2 18/9 - 36.3 19/9 - 36.4 20/9 - 36.6 21/9 -36.6 ik zal zo nog even een foto maken van de ovulatietesten
Het enige wat ik vraag is of 36.6 niet een te lage temperatuur is voor na ovulatie. omdat ik veelal lees over temperaturen tegen de 37 of boven de 37!
Sorry @lilo77 ik begrijp je vraag gewoon niet goed. Ik denk dat je bedoeld dat je temperatuur miss te laag is om een eisprong te hebben?
Ik zou zeggen dat je eisprong op woensdag is geweest. 36.6 is een prima na-ei temperatuur. Kun je gewoon zwanger mee worden.
nee, weet dat ik nog geen innesteling heb gehad. maar wordt onzeker omdat de temperatuur van 36.6 na ovulatie mij zo laag lijkt omdat ik veelal lees dat het veel hoger is!
Denk dat je zelf wel weet waarom dit gezegd word gezien je berichtgeschiedenis er klopt geen moer van