Hoihoi, Vaak met onverwachte bewegingen krijg ik wat pijnscheuten in mijn linker of rechter zij.. Ook soms als ik moet niezen doet dat ontzettend veel pijn.. Ook krijg ik steeds meer last van mijn rug.. Is dit bandenpijn???
Dank jewel voor je snelle antwoord.. Zie dat we bijna even ver zwanger zijn Op 3 daagjes na Hoe gaat het met jou?
Ik ben vandaag precies 15 weken. Mn banner klopt niet helemaal Met mij gaat het wel goed maar heb 7 weken niks gedaan moest rusten. Dus heb nu ook wel geregeld bandepijn. Heb toevallig ook een topicje geopend. Had het twee uur geleden vanaf mn navel tot mn schaambot pfff. Alsof er een touwtje bijna knapte en dat dan zo ineens Maar alles voor een goed doel he.
Nou hey! We moeten er genoeg voor over hebben! Nou dan schillen we maar 1 dagje, wat leuk! Dus 31 januari is voor jou "de grote dag" Wil je graag weten wat het wordt? Wij hebben op 1 september de pretecho incl. geslachtsbepaling. Onze beide ouders gaan dan ook mee! Vrouwtje vertelde me dat ik 5 personen extra mee mocht nemen.. Erg leuk dus!! En ben ook nog eens op 1 september jarig! Dag kan dan zoiezo niet meer stuk Ga je nog lekker op vakantie? Of ben je al geweest?
Leuk hoor dat we zo gelijk lopen 31 januari kan idd. Ik weet het allemaal niet meer haahah. Om een heel verhaal kort te maken loopt mn banner op belgie. Hier zetten ze je bij dezelfde afmeting gewoon paar dagen terug dus. Raar he!!Maar krijg m niet meer veranderd, erg he Wij hebben 16 aug. geslachtsecho. Bevalt dat dan maken we gelijk een afspraak voor een 3d of 4d. Maar we houden het geslacht geheim en jullie? Wel leuk hoor en dat op je verjaardag
Ik en een geheimpje bewaren? Je kent me nog niet zo goed hoor ik al haha.. Iedereen mag het weten van mij!! Weet zeker dat ik het anders toch stiekem verklap of mijn mond voorbij praat 16 augustus is al snel zeg.. De praktijk waar ik heen ga is helaas gesloten i.v.m. vakantie dan.. Dus heb het dan maar verschoven naar mijn verjaardag..
Leuk zeg, ik loop ook bijna gelijk met jullie, ben vandaag op de kop af precies 15 weken. Ik heb ook sinds een dag of 3 soms behoorlijke bandenpijn, moest het ook even opzoeken wat het was, want het kwam me helemaal niet bekend voor eerst, hihi. Echt niet lekker, maar goed, het hoort erbij, we hebben alles over voor het uiteindelijke 'goede doel' hè.
Ohh leuk lopen wij precies tegelijk Al 3 weken last ervan ben blij dat het hier dan vandaag begonnen is Je doet er weinig aan helaas...
Ik heb er (nog) geen, maar heb wel even hier en daar op internet gekeken en misschien komt het er nog van.