veel ongikrampen, misselijk en bloeding

Discussie in 'Eerste symptomen' gestart door kiwiskiwi, 21 apr 2008.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. kiwiskiwi

kiwiskiwi Lid

20 jan 2008
    27
    0
    0
    limburg
    Hallo meiden,

Ik heb nu al 3 dagen ongikrampen die in vlagen komen opzetten. Vanmiddag (op de derde dag dat ik krampen heb) heb ik een bloeding gehad. Deze is niet hevig, maar blijft voorlopig wel duren. Ik word ook misselijk (in vlagen).

Maar.. achter 3 dagen zou ik ongesteld moeten worden.. Kan dit een innestelingsbloeding zijn? Of zijn het gewoon mijn regels die te vroeg komen...?

Grappig: heb vannacht gedroomd dat ik tegen mijn man vertelde dat ik zwanger was.. :)

Ik ga ervan uit dat het mijn regels zijn, maar stiekem hoop je toch [-o<

Groetjes en dat iedereen van jullie maar snel zwanger mag worden!
    Mijn duimpje staat omhoog !

2. Tacha1987

Tacha1987 Fanatiek lid

14 feb 2008
    2.964
    2
    0
    Thuisblijfmama
    België - Antwerpen
    Goh, zoals je zelf aangeeft kan het idd beiden zijn, innesteling of ongi! Als je morgen nog bloedt zou ik er vanuit gaan dat dat je ongi is!
    Ben je al lang van de pil?
    Iig heel veel succes!

3. alecia

alecia Fanatiek lid

23 okt 2007
    2.295
    17
    38
    student
    drenthe
    Suc6 hoop dat het een inimini boontje voor je mag zijn .

4. kiwiskiwi

kiwiskiwi Lid

20 jan 2008
    27
    0
    0
    limburg
    Hoi, de :evil: :evil: tjes zijn op bezoek! Jammer, toch gek hoe je allerlei symptomen lijkt te herkennen! Ik vond het vooral raar omdat als ik mijn regels krijg, ze nogal snel doorkomen en nu duurde het wel erg lang.. Maar ik ben nog maar een maandje van de pil (diane), dus over naar ronde 2! Toch spannend allemaal hè! :)

5. Chida

Chida Actief lid

13 nov 2007
    443
    0
    0
    Verpleegkundige
    Rotterdam
    Ben je al ongesteld geworden?

6. kiwiskiwi

kiwiskiwi Lid

20 jan 2008
    27
    0
    0
    limburg
    Proficiat met je zwangerschap :) Geduld wordt beloond hè! Ik ben eergisteren ongesteld geworden, mijn cyclus duurt nu 28 dagen. Ik was al eens eerder gestopt met de pil (maar terug begonnen wegens pukkels en ik wou geen blinkende discobol zijn op ons trouwfeest :D ) en toen was mijn cyclus 31 dagen, dus beter rekenen en klussen deze keer :)

Deel Deze Pagina