in een keer heel duizelig wat moet ik er mee?

Discussie in 'Zwangerschap' gestart door joanita, 1 dec 2008.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. joanita

joanita Fanatiek lid

7 okt 2008
    2.027
    0
    0
    verzorgende IG
    raamsdonksveer
    `hallo allemaal,
    ben ik weer,
    jullie zullen wel denken wat een zeikerd hahahahaha,

zo jezus vanmorgen weer met moeite uit me bed kunnen komen help wat moet ik hier toch mee ?

en nu sinds vanmorgen ook tijdens het poetsen in een keer super duizeleling

help wat moet ik er mee?/?/
    liefs joa

2. mamajennifer

mamajennifer Actief lid

Ik zou het gewoon even wat rustiger aan moeten doen... Denk ik

3. Niet meer actief

Ik herken het.!
    Ben al heel lang duizelig, maar de afeglopen 3 dagen is het heeeeel erg.
    Zelfs zout en dextro enzo helpt al niet meer.
    Vanmiddag ga ik mijn bloeddruk op laten meten.
    Die was de laatste keer 100/60.
    En misschien laten ze mij nog HB gehalte meten, voor bloedarmoede.

Misschien maar even naar je huisarts gaan om je bloeddruk op te meten.
    Veel zoute dingen helpt meestal wel.

4. muis26

muis26 Fanatiek lid

hey joanita!
    ik ken het maar al te goed!
    ik heb dat ook de eerste maanden gehad.... vervelend he?

mijn verloskundige zei dat ik veel zout moest eten, want waarschijnlijk is je bloeddruk wat aan de lage kant! dus eet veel dropjes en soepjes! ik smorgens komt het vaak omdat je heet douched.... daalt je bloeddruk ook.
    Wat goed helpt is om eerst wat te eten als je wakker wordt.. en dan te douchen en tanden poetsen.
    ik ging ook vaak zittend tanden poetsen..

en als je je duizelig voelt worden helpt het om te blijven bewegen, dus gewoon je benen blijven bewegen!

hoop voor je dat je er wat aan hebt! gewoon lekker rustig aan doen hoor, en lekker gaan zitten als je het voelt aan komen

sterkte :)

5. mamajennifer

mamajennifer Actief lid

Ik wens je ook heel veel sterkte!
    Hoop niet dat je erg veel last houdt. Doe het gewoon lekker rustig aan!

6. Pioen

Pioen Fanatiek lid

11 jun 2008
    1.903
    0
    0
    O wat herkenbaar! Ik had het vanochtend ook heel erg, ineens! Kon zowat niet meer blijven staan op t werk.
    Werk in de zorg dus best wel zwaar. best moeilijk wat te doen, misschien iets rustiger aan doen, ook voor jou! ;)

7. Libra

Libra Fanatiek lid

2 okt 2007
    2.354
    0
    0
    Duizeligheid bij mij bleek een laag HB te zijn. Kun je gewoon bij de HA of VK laten meten. Bij mij was het alleen wel wat later in de zwangerschap... maar goed, als het dat is dan is er wat aan te doen in elk geval.

8. zogelukkig

zogelukkig Niet meer actief

Ik ben er inmiddels aan gewend. Bij mis het niet bloeddruk of HB, maar heel lage bloedsuikerspiegel.
    Rustig opstaan helpt en als je ligt eerst even rechtop zitten ook. Maar ik heb al meerdere keren gehad dat ik het voelde alsof ik bijna flauw ging vallen, heel vervelend.
    Je lichaam maakt ook meer bloed aan, dat kan ook duizeligheid veroorzaken.

9. Dwezelin26

Dwezelin26 Actief lid

20 nov 2008
    308
    0
    0
    Hai Joanita :D

Ja, hier hetzelfde... duizelig geweest een dag of 5. Zó duizelig dat ik op mijn werk flauwviel voor de ogen van mijn baas. Ik wilde naar de keuken om s morgens om 9.30 uur cup a soup te maken. Ik dacht ZOUT! maar helaas... niet gered, ja... tot aan de deur hihi.

Ben een paar dagen thuis geweest. Even rusten, liggen, rustig opstaan en proberen steeds iets langer achter elkaar bezig te zijn zonder zo extreem duizelig te worden. Een beetje zal je het toch wel blijven ben ik bang. Ik werd ontzettend misselijk van het duizelige en heb hier pilletjes voor gehaald van VSM (homeopathisch). Verder ging een na een dag of 5 vanzelf beter.

Zout, zoet en véél drinken. Succes en sterkte hè. By the way... niemand vindt je een zeikerd hoor, daar is dit forum toch voor! ;)

Deel Deze Pagina