Hallo, Even een vraagje, vandaag 37 weken zwanger, het mag dus gaan komen! Ik heb al last van voor weeen, wat de vk mij vertelde. Maar nou ben ik vandaag dus al 3x naar de wc geweest en had ik heel veel ontlasting.. Zegt dit iets? Wie heeft dit ook? X
Het kan zijn dat je lichaam zich aan het "legen" is voor de bevalling. Meer plek maken voor het bevallen, zeg maar. Het hoeft niet, kan ook gewoon toeval zijn...
Ik kreeg vlak voor en tijdens de weeen last van diarree... Ik dacht nee he?! Niet nu.. maar hoorde achteraf dat je lichaam het dus leegmaakt uit zichzelf... En inderdaad ik was helemaal leeg voordat de bevalling echt begon, haha
wat grappig!! Ik ben as zondag ook 37 weken en gister zat ik op de wc en dacht JEZUS heb ik dat allemaal uitgepoept?? haha hier ook vaak krampen, gelijk zweten en naar de wc... nu ook geregeld harde buiken en flinke steken onderin de buik.. we wachten af! van mij mag het komen... liefs jolyn
Haha! Nou dan ga ik er nu toch wel vanuit dat ik helemaal leeg ben pff!! Laat mn beeb nu maar komen dan