Hoi dames, Zit in ronde 2 om zwanger te worden. Afgelopen maandag mijn ei gehad en die ochtend geklust Heb sinds 2 dagen hele gevoelige/zere borsten. Afscheiding is gelig. Veel krampjes in mijn buik/ rug. En heb nu ook ineens 2 a 3x per dag ontlasting? Terwijl het normaal maar 1x per dag is Ik krijg altijd een paar dagen voor mijn nodig gevoelige borsten maar nu is het veel eerder en veel erger. Wat denken jullie? Ik vin het zo spannend!
Ha! Het kan ( zoals heel vaak gezegd wordt hier) alle kanten op. Ik had in de ronde dat ik zwanger werd ook al wel eerder pijnlijkere borsten dan anders. En ze deden ook meer zeer. Nu nog steeds. Ontlasting had ik in die ronde ook meer last van. Maar vooral ook van darmkrampen. Spannend hoor!
Ik kreeg ineens diarree, terwijl ik anders altijd moeite heb met ontlasting, verstopping. Ik link het wel aan de zwangerschap als vroeg symptoom.
Hmm zou er best mee te maken kunnen hebben! Ik word de afgelopen 4/5 dagen rond half 7 wakker (ik zit al een tijdje thuis met chronische rugklachten, dus dan zijn de dagen echt lang, vooral als je misselijk bent pff) en dan moet ik echt eruit omdat ik buikkramp krijg omdat ik een grote boodschap moet! Vanochtend zelfs ontzettend erg diarree. Leuk al die hormonen haha, ik krijg er gratis een biologisch ontlastingsklokje bij.
Ik heb van mezelf altijd een moeizame stoelgang, behalve als ik zwanger was. Dus ik vond het niet erg om zwanger te zijn. Het was bij mij ook altijd een beetje diarree-achtig, maar wel gewoon een keer per dag.