hallo! Aangezien ik weet hoe graag ik van andere wilde weten wat hun symptomen waren, hier de mijne: -geen afscheiding -niet misselijk -geen bruine afscheiding -geen lh piek waargenomen (2x per dag getest) -beetje gespannen borsten, pas sinds ik overtijd ben -lichtelijk moe, soort gespannen gevoel -de meest bizarre dromen Verder helemaal NIETS, niets, niets Ik dacht ook ECHT dat ik niet zwanger zou zijn. Heel raar toch een test gedaan, terwijl ik dacht: ik verspil nu geld. Kwam er opeens een dikke knaller uit. Ik ben nu 4-5 weken zwanger. Had ook al Aleve gekocht omdat ik menstruatie krampen kreeg dag voor nod en op nod.... Blijkbaar zijn er ook mensen die dus helemaal geen duidelijke symptomen hebben, ik voel me net als elk andere maand... Succes iedereen! Ik hoop dat iedereen snel zwanger wordt! Xx
Haha gek hè? Bij mn zoon was ik alleen wat vermoeider verder helemaal niks. Dat kwam later pas. Gefeliciteerd met je zwangerschap!
Dat van die vreemde dromen herken ik ook! Heb ik ook (nu 4 weken zwanger) en ik slaap in zijn algemeen wat onrustig.. Verder hier een beetje lage rugpijn en mijn borsten zijn een klein beetje gevoelig.. en verder.. niks! Wel een knaller van een test vanochtend en niet ongesteld geworden..
Nog zo één hier Hoe erg is dat, we zouden bijna de symptomen wíllen haha. Dat is de goden afroepen denk ik Maar goed, hier dus ook eerste dagen wel wat misselijk, maar nu dus niets tot weinig te merken dat ik zwanger ben. Behalve de uitblijvende menstruatie en wat meer moe dan anders. Zal zó blij zijn als het de 18e is, dan de eerste echo!
Leuk he... en wij en de rest maar zoeken naar van alles en nog wat... Hier idem aan jouw lijstje..misschien zelfs nog een tikkie minder! Totaal geen idee van het zwanger zijn gehad.. en toch is het zo! Hoera! Gefeliciteerd!