ik heb de hele dag al hooftpijn maar durf er niet wat voor te nemen maar ik heb alleen nog ibuprfen in huis maar mag dat? ik ben 20 weken zwanger HELP
Hoi, Balen dat je zo'n hoofdpijn hebt. Maar Ibuprofen mag je niet innemen, zeker niet in die dosis. Als het goed is staat dat ook in de gebruikersleiding. Je mag wel een paracetamolletje, zonder caffeine. Succes met je hoofdpijn. Groetjes, Elvira
Hebben mensen ervaring met het weghalen van je verstandskiezen tijdens de zwangerschap? Dat bedacht ik me omdat ik ibuprofen zag staan en ik deze als pijnstiller had. Er moet nog 1 kies weg worden gesneden maar ik zie dat absoluut niet zitten zonder pijnstilers aangezien ik de vorige keer daarna een hele fikse ontsteking had en dus een week op bed lag. Maar straks gaat mn verstandskies verder groeien Ik zal het binnenkort ook wel even aan de tandarts vragen
Nee ze bedoelt zonder caffeïne , codeïne is tegen het hoesten. Paracetamol heb je ook met caffeïne erin zodat het sneller werkt en die neem je dus niet als je zwanger bent .
ik ben vorige week bij de huisarts geweest en zij zei me dat je 4 paracetamol op een dag mag en dus het slimste is om er zelfs maar 3 te pakken dan zit je altijd veilig. xxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxx
Maar als het langer dan 1 a 2 dagen duurt wel actie ondernemen. Mijn VK vond dat ik niet langer dan 2 dagen 4 paracetamol mocht hebben. Hoofdpijn kan ook door vanalles komen: Heb je genoeg gedronken de afgelopen dagen? Al geprobeerd in het donker te gaan liggen? En nog een genoeg andere dingen die je VK of huisarts wel kan vertellen..
Codeine heb je ook in paracetamolletjes Dan bedoeld ze coffeïne want caffeine heb ik nog nooit van gehoord...niet in een pijnstiller.
Jaja ik bedoel inderdaad coffeïne, tja een koffiejunk ziet in alles caffenine, he! Maar met codeine is inderdaad ook tegen de hoest, en die met coffeïne voor een snellere werking.
Ik heb de huisarts gebeld toen ik zon hoofdpijn had. Ik mocht er maar 1 van 500 mg per dag. Dus Ik denk dat je beter even je huisarts kan bellen.