hallo dames, Even een vraagje mijn schoonzusje is nu 12 weken zwanger, en heeft last van harde buiken.... heeft een van jullie hier ervaring mee? Wat kan dat zijn? Groetjes Nathalie
mijn buik is ook de ene keer hard en de andere keer neit ja hoe dat kan weet ook ik niet. heb ut ook niet na gevraagt
Hoi, Dat je harde buiken hebt is een signaal dat je het iets rustiger aan moet doen als ik het mij goed herinner van mijn zwangerschap. Nog een fijne zwangerschap. Groetjes Monique76
ja maar ik heb het vooral sochtends en idd ook als ik ff wat gedaan heb maar ik doe al amper wat vanwege me instabiele rug dus denk niet dat het bij mij dat kan zijn dat ik nog rustiger moet doen hehe
Zou het geen bandenpijn zijn? Volgens mij komen harde buiken vanaf een week of 18 pas voor. Als je met te snel opstaan last krijgt van je buik, lijkt mij dit meer bandenpijn.
ik heb het nu ook zie topic hard gevoel,,mijn baarmoeder is 2cm onder de navel maar het gevoel ik vaak hellemaal onderin,,wet ook niet wat het kan zijn ,want de keren dak het had was als ik net wakker werd
hai hai, ik heb hier ook last van sinds maandag op het werk werd mijn buik enorm hard. heel raar gevoel maar kan dat problemen op leveren?
hai hai, ik heb hier ook last van sinds maandag op het werk werd mijn buik enorm hard. heel raar gevoel maar kan dat problemen op leveren?
Kun je als je een 'harde buik' hebt je buik niet meer goed indrukken ofzo..? Ik heb dus echt geen idee hoe zoiets voelt... : 14w5d