Hey hallo dames, Ik heb 1 januari mijn vruchtbare dagen gehad en 2 januari mijn eisprong. nu ben ik al vanaf zaterdag 2 januari al aan het overgeven. Nu dus al een 1,5 week. soms 2 a 3x per dag. best veel. ben verder niet ziek, geen koorts, geen diaree of wat. lichaamstemp is rond de 37 graden. Wat denken jullie? is dit nog een griepje (terwijl ik me helemaal niet ziek voel) of kan dit met zwangerschap te maken hebben? Moet dit weekend ongesteld worden. maar heb nu al hele lichte bloedingen gehad. bruinsig en tegen het roze aan. is nu wel gestopt en was heel weinig. zouden jullie nu al contact opnemen met huisarts voor het overgeven? Dank je wel alvast voor het antwoorden. Groetjes Balou
Als je al vanaf je eisprong overgeeft zou ik inderdaad even langs je huisarts gaan. Dat kan dan namelijk niets met een evt zwangerschap te maken hebben. Zo snel treden evt zwangerschapsklachten namelijk niet op.
Nou daar hoor ik dus ook verschillende dingen over. Ik heb van veel dames ook gelezen dat ze al heel gauw na eisprong daar klachten over kregen. Ik wist ook niet dat dat kon, maar heb daar dus echt van gehoord. Volgens mij zelfs hier nog op forum gelezen. Groetjes Balou
Ik zou het wel even goed in de gaten houden dat overgeven, want gelijk na je ei hoor je niet heel vaak! Ik duim voor je dat het raak is!!
Je gaat pas hormonen "aanmaken" vanaf de innesteling, dus 6-7 dagen na de eisprong. Dus als je al vanaf de eisprong misselijk ben, dan lijkt me het sterk dat het van een evt zwangerschap komt. En natuurlijk zijn er altijd mensen die zeggen dat het wel kan. De beroemde uitzondering die de regel doet bevestigen? Maar normaal gesproken kan het dus niet.
Ik ben het met liesben eens.. volgens mij kan je nog geen klachten hebben tenzij je een innesteling hebt gehad.. en dat kan dus niet gelijk na de eisprong.. maar goed zeker weten doe ik het niet.. Als je al 1.5weken aan het overgeven ben had ik al lang een huisarts gebeld.. Misschien waren die andere meiden wel ziek van de eisprong, daar kan je namelijk ook klachten van hebben en is het uiteindelijk doorgegaan in een zwangerschap!! Ik voel me ook al een paar dagen beroerd van de eisprong!! Natuurlijk kan je wel gewoon zwanger zijn, maar dat overgeven kan ook een andere reden hebben.. dus zou er zeker achteraan gaan.. succes!!
Hey hallo, Nou ik ga morgen ook de huisarts bellen. Nou moet ik wel zeggen. Ik heb toen die zaterdagavond overgeven toen had ik zondag en maandag niks en dinsdagmorgen begon het weer. Terwijl ik die zaterdagavond zoiets had. van nou ja we hadden gegourmet en zal daar wel van kunnen zijn. toen kwam het dinsdag pas weer terug en toen bleef het doorgaan dus ja dat vind ik nou wel raar. Maar ik ga morgen zeker bellen. Voel me verder niet slap of ziek ofzo, ook geen koorts anders had ik al wel veel eerder gebeld. Groetjes Balou
Klinkt nogal cliché, maar ik zou vooral nu eerst een zwangerschaptest doen. Misschien heb je dat al wel gedaan hoor, maar dat lijkt me wel handig voordat je naar de dokter gaat. Ik denk namelijk dat het heel goed van een evt. zwangerschap kan zijn. In 1e instantie van de eisprong (of evt. van het gourmet) en daarna van de zwangerschap. Hoeft niet maar kan wel zou ik zeggen. Hoop het voor je!! Veel succes, laat je het nog even weten als je meer weet?
Dit vergeet ik erbij te melden. Heb eens een paar keer mijn urine opgevangen. En die was ook erg trouble met witte vlokjes en niet meer helder. Blaasontsteking is het niet. want dat heb ik al zo vaak in mijn leven gehad en ik weet echt hoe dat voelt en daarvan hoef je als het goed is ook niet van over te geven. Als ik meer weet laat ik het jullie zeker weten. Groetjes Balou
Misschien is je ei een paar dagen eerder gekomen dan verwacht? Merkte dat ik tijdens het opvangen van urine voor de ovu test al troebele urine had volgens mij legt het eraan hoe lang je je urine al heb opgehouden want daarna was het weer helder. Witte vlokjes kan duiden op Candida of is gewoon afscheiding.. Maar natuurlijk hoop ik voor je dat het gewoon raak is! Succes