Hoi hoi! Ik ben uitgerekend op m'n eigen verjaardag! Zijn er meer onder jullie die uitgerekend of bevallen zijn op een speciale dag? En hoe 'beviel' dat? Ik moest vroeger namelijk altijd met mijn zusje mijn verjaardag vieren en dat vond ik vreselijk! Ik had geen eigen speciale dag en dat heeft mijn kindje dan misschien ook niet, omdat hij/zij met mij moet delen. Of maak ik het erger dan het is? Liefs, Janneke
Ik ben op dierendag uitgerekend! Nu al zijn de grapjes niet van de lucht dus ik hoop echt dat ik op een andere dag beval!! Van mijn eerste dochtertje braken mijn vliezen op de uitgerekende datum en is ze een dag later geboren. Ik hoop dat deze baby minder stipt is .
Niet echt een speciale dag, maar mijn man is wel 17 september jarig en ik ben 25 september uitgerekend.. Dus dat wordt ook nog wat.. Maja.. uitgerekende dag zegt gelukkig niet zoveel, de kans dat exact op die dag bevalt is maar klein.. Gr. Carlien
Ik was van Thomas uitgerekend op koninginnedag en bevallen op bevrijdingsdag (5-5-2005) 5 mei is best een leuke dag om jarig te zijn, alle vlaggen hangen uit!
Ik ben uitgerekend op vrijdag de 13e hahah dus ja... speciale dag...? Zelf ben ik jarig op 5 mei en mijn vriend op 8 mei dus wie weet wordt het een verjaardagskadootje
@Sandra: Kan ik me voorstellen! En wat een leuke datum heb je ervan gemaakt! 5-5-05! @mamakarlien: ik ben uitgerekend op 7 oktober en als ik dus 3 daagjes te vroeg beval is het dierendag. En mijn achternaam is een diertje dubbel lol Ik zou ook nog kunnen bevallen op 9-10-11... Wat leuk dat jullie ook aparte data hebben! Meer meiden? liefs, Janneke
Eerst was ik op m'n verjaardag uitgerekend maar bij de 9 weken echo bleek het 4 dagen eerder maar je weet maar nooit. M'n vader is 2 dagen na mij jarig dus misschien komt hij/zij er wel tussenin
Mijn schoonvader is 8dagen voor mijn uitgerekende datum jarig en mijn man 5 dagen. Mijn man hoopt dat de kleine 18juli geboren wordt. Dan hebben hij en zijn vader precies dezelfde leeftijd dat ze voor het eerst papa werden 27jaar en 3dagen. Manuk
Ik ben uitgerekend tussen de verjaardagen van mijn vader, 1 dag na die van mijn opa, en de verjaardag van mijn oma en de opa van mijn man. Dus, heb het voor het uitkiezen hahahaha. Nu er precies tussen in mikken! hahahaha
Mijn zoontje is geboren op 3 december (handig met Sinterklaas.. NOT) en nu ben ik uitgerekend op eerste kerstdag... Ook al zo handig
Ik ben tegelijk met Prinses Maxima jarig.. En uitgerekend op 1 mei.. op die dag zijn een oom en een tante jarig, en op die dag zou ook mijn inmiddels 4 jaar geleden overleden opa jarig zijn. Dus een datum met emotionele waarde..
fynn is exact 1 week voor mijn verjaardag geboren met 41 weken en dan ben ik ingeleid. hij had ook best kunnen blijvens zitten tot mijn verjaardag. deze is uitgerekend op 1 augustus. maar word 3 weken eerder gehaald. waarschijnlijk 1 week na haar vaders verjaardag
ik ben eind oktober uitgerekend, broertje is begin oktober jarig. Zal wel vroeg zijn, maar het kan. uiterste datum (42 weken) is 11-11-11, dus als het besluit lang te blijven zitten, heb ik nog de hoop dat het op een bijzondere dag wordt geboren...
hier uitgetelde datum: 10dagen voor mijn eigen verjaardag, 7dagen voor verjaardag schoonmoeder en 8dagen voor verjaardag opa van vriend en dan 9dagen na uitgerekende datum is 6jaar geleden mijn opa overleden (waarmee ik 4handen op een buik was, dus ben benieuwd)..
Hier nog iemand die op haar eigen verjaardag is uitgerekend! Hoe hebben we het zo kunnen doen haha! Ben benieuwd!
Ik ben uitgerekend op 8 mei a.s. en dat is moederdag. Nou hoop ik dat het wat eerder komt of op de dag zelf zodat ik gelijk mijn eerste moederdag kan vieren hahaha.
ik ben 15 augustus uitgerekend 5 dagen eerder trouwdag van oom en tante 3 dagen later is mijn broertje jarig 8 dagen later mijn oma en 9 dagen later ik zelf hoop dat ze ergens tussen in komt