Ik ben vanaf vanmorgen iedere keer kramp in mijn buik. Bovenin en dan daarna heb krijg harde buik. Het is niet zo een fijn gevoel. Is dit normaal?
Ik heb dat ook vaak de laatste tijd, wil ook graag weten wat het is, dus ik blijf dit topic zeker even volgen
hallo ik heb hier al een paar weken last van, is maar af en toe, vooral als ik iets te veel gedaan heb, dus ik blijf ook even volgen als het goed is... groetjes
Ja hoor klinkt als voorweeen, ook wel oefenweeen genoemd. Je lichaam maakt zich klaar voor bevalling. Maar dat wil niet zeggen dat het nu snel begint hoor. Als het steeds zo is wanneer je wat hebt gedaan, en je krijgt alleen dan last , is het misschien een idee om het iets rustiger aan te doen. Heel veel succes dames. Liefs britt
Ik heb er ook last van als ik nergens mee bezig ben, als ik gewoon op een stoel zit of rustig op de bank..
Ik heb er ook al bijna 6 weken last van. Heb 2x in het ziekenhuis gelegen met weeenremmers ,maar het zet hier niet door. Ik had bovenbuiksklachten en als ze echt zeer doen die harde buiken zou ik toch maar even je VK bellen. Zij kan nl via bloed zien of er misschien iets meer aan de hand is bv met je lever of iets dergelijks, maar bij mij was gelukkig alles goed. Succes
Als je dit nou blijft houden bel dan toch even de VK voor de zekerheid. Ze moet dan even op de bovenbuik drukken om te kijken of daar misschien de pijn vandaan komt. Bij mij was het echt om de 3 tot 5 minuten en daarom kreeg ik weeenremmers
Nou normaal doen harde buiken geen pijn, maar het kan zijn dat de buik uitrekt en dat doet wel pijn. Ik heb al vanaf week 33 echte pijnlijke harde buiken, maar steeds niets aan de hand. En het wil ook niet zeggen dat je dan eerder gaat bevallen helaas.