kramp

Discussie in 'Zwangerschap' gestart door stampertje, 28 jan 2008.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. stampertje

stampertje Fanatiek lid

24 okt 2007
    3.086
    19
    38
    Mama
    Een dorpie
    Ik ben vanaf vanmorgen iedere keer kramp in mijn buik. Bovenin en dan daarna heb krijg harde buik. Het is niet zo een fijn gevoel. Is dit normaal?

2. Hormoontje

Hormoontje Actief lid

25 jan 2008
    326
    0
    0
    Deventer
    Ik heb dat ook vaak de laatste tijd, wil ook graag weten wat het is, dus ik blijf dit topic zeker even volgen ;)

3. dolphin

dolphin Fanatiek lid

1 mei 2007
    3.507
    0
    0
    op de veluwe
    volgens mij als ik ook naar jullie banner kijk, zijn het voorweeen.

4. nikatje

nikatje Lid

30 mrt 2007
    29
    0
    0
    brasschaat
    hallo

ik heb hier al een paar weken last van, is maar af en toe, vooral als ik iets te veel gedaan heb, dus ik blijf ook even volgen als het goed is...

groetjes

5. Britt16

Britt16 Actief lid

18 mei 2007
    285
    0
    0
    thuiszorgmedewerker
    Groningen
    Ja hoor klinkt als voorweeen, ook wel oefenweeen genoemd. Je lichaam maakt zich klaar voor bevalling. Maar dat wil niet zeggen dat het nu snel begint hoor.

Als het steeds zo is wanneer je wat hebt gedaan, en je krijgt alleen dan last , is het misschien een idee om het iets rustiger aan te doen.

Heel veel succes dames.
    Liefs britt

6. Hormoontje

Hormoontje Actief lid

25 jan 2008
    326
    0
    0
    Deventer
    Ik heb er ook last van als ik nergens mee bezig ben, als ik gewoon op een stoel zit of rustig op de bank..

7. Diaantje23

Diaantje23 Fanatiek lid

29 mei 2007
    2.644
    0
    0
    Telefoniste
    Tolkamer/Gelderland
    Ik heb er ook al bijna 6 weken last van. Heb 2x in het ziekenhuis gelegen met weeenremmers ,maar het zet hier niet door. Ik had bovenbuiksklachten en als ze echt zeer doen die harde buiken zou ik toch maar even je VK bellen. Zij kan nl via bloed zien of er misschien iets meer aan de hand is bv met je lever of iets dergelijks, maar bij mij was gelukkig alles goed.

Succes

8. stampertje

stampertje Fanatiek lid

24 okt 2007
    3.086
    19
    38
    Mama
    Een dorpie
    Ik heb heel de dag niets gedaan omdat het niet ging maar het kwam gewoon 2/3 keer per uur

9. Diaantje23

Diaantje23 Fanatiek lid

29 mei 2007
    2.644
    0
    0
    Telefoniste
    Tolkamer/Gelderland
    Als je dit nou blijft houden bel dan toch even de VK voor de zekerheid. Ze moet dan even op de bovenbuik drukken om te kijken of daar misschien de pijn vandaan komt.

Bij mij was het echt om de 3 tot 5 minuten en daarom kreeg ik weeenremmers

10. stampertje

stampertje Fanatiek lid

24 okt 2007
    3.086
    19
    38
    Mama
    Een dorpie
    Maar is het normaal dat harde buiken zeer doen of niet

11. Diaantje23

Diaantje23 Fanatiek lid

29 mei 2007
    2.644
    0
    0
    Telefoniste
    Tolkamer/Gelderland
    Nou normaal doen harde buiken geen pijn, maar het kan zijn dat de buik uitrekt en dat doet wel pijn. Ik heb al vanaf week 33 echte pijnlijke harde buiken, maar steeds niets aan de hand. En het wil ook niet zeggen dat je dan eerder gaat bevallen helaas.

Deel Deze Pagina