ERGE KIESPIJN ..hoeveel paracetamol??

Discussie in 'Gezondheid' gestart door elisabett, 14 jun 2012.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. elisabett

elisabett Actief lid

23 mei 2011
    185
    1
    0
    Hoi meiden!

Hier iemand die het even niet meer weet, al de hele week kiespijn, al 2 keer bij de tandarts geweest deze week, vanmiddag is mijn kies eruit getrokken ik was blij en opgelucht maar heb nu enorme napijn!
    ik ben zo bang al die verdovingen en bijna niet geslapen deze week..
    en nu moet ik zo de nacht weer in:( hoeveel paracetamol mag ik innemen, en heeft iemand nog andere tips??

alvast bedankt!!

2. Loeki82

Loeki82 Fanatiek lid

9 apr 2012
    1.410
    839
    113
    Vrouw
    Van mijn verloskundige kreeg ik te horen dat je best 6 per dag kan innemen. Dan alleen paracetamol (zonder toevoeging).

Andere tips heb ik helaas niet.

3. Helise

Helise Fanatiek lid

4 mrt 2012
    1.785
    0
    36
    Je mag 6 tot 8 paracetamol op een dag. Zou er dus 2 nemen voordat je op bed gaat.

4. elisabett

elisabett Actief lid

23 mei 2011
    185
    1
    0
    bedankt meiden!
    ik ben nog zo onzeker.. kben bang dat pijnstillers, een miskraam opwekken:) maar dit is toch ook geen doen zo.. kga er zeker 2 innemen voor ik ga slapen!

5. Jessi79

Jessi79 Fanatiek lid

4 jan 2012
    4.815
    2.674
    113
    Mijn verloskundige zegt ook 6 tot 8 per dag, en dan 2 stuks tegelijk. In ieder geval geen ibuprofen nemen, alleen normale paracetamol.

Je kunt echt geen miskraam krijgen van paracetamol, maak je geen zorgen.

Sterkte met je kiespijn!

6. DragonBerry

DragonBerry Bekend lid

27 dec 2011
    671
    0
    16
    Inderdaad gewoon 2 paracetamol per dag nemen, eventueel met een bak sterke koffie, die zorgt ervoor dat de paracetamol goed opgenomen wordt door het lichaam.
    Heb vorige week 2 verstandskiezen laten trekken maar gelukkig geen na pijn gehad.... Weet helaas wel hoe erg pijn in je mond is....

7. surf

surf VIP lid

21 mei 2007
    14.595
    1
    36
    Noord-Holland
    hier werd me verteld max 6 op een dag...
    inderdaad alleen paracetamol, geen aspirine of ibu...

sterkte!

8. xHope

xHope Actief lid

14 jan 2012
    107
    0
    0
    Ohh erg is dat he kiespijn.. pff heb er ook last van, m'n verstandskiezen zijn door en moeten eruit, 1 is ontstoken heb ook zo'n pijn.. maar moet 'helaas' wachten tot na de bevalling.
    Hou er ook niet van om pijnstillers te nemen in me zwangerschap, maar normale paracetamol mag je idd nemen. Sterkte met je kiespijn hopelijk gaat het gauw over!

9. Mickey18

Mickey18 Actief lid

4 mrt 2008
    149
    0
    0
    Nog een kleine tip: neem de paracetamol op vaste tijden verdeeld over de dag in. Zo hou je de 'spiegel' op peil, en ben je als het ware de pijn voor.
    Sterkte!

Deel Deze Pagina