Zoals hier hier boven al sta heb ik last van pms het is nu al zo erg dat het voor mijn eisprong al begin. Heb zulke zere (.)(.) dat ik er een hele dag last van heb niet alleen als ik eraan zit. Wie heeft er tiips waardoor dit minder kan worden want het is alles behalve prettig.
Ik heb ook echt erge pms, maar niet zo vroeg als jou. Bij mij begint het met diarree 3 dagen voor mijn menstruatie, daarna volgen braakneigingen, ontzettend kramp (echt zo dat ik niet meer rechtop kan blijven zitten) en dan nog hoofdpijn. Echt geen pretje dus!! Maar ik zweer echt bij aleve feminax. Ik help me daar zo ontzettend goed bij. 'S ochtends 1 tabletje en ik kan de hele dag aan. Maar goed dat is natuurlijk niet zo handig om al voor je eisprong te gaan nemen. Iemand anders nog tips???
ik heb ook heel erg last van pms...is echt drama..ruim 2 weken per maand loop ik er wel mee. alles wat je kan verzinnen, heb ik geloof ik wel pff. maar k heb nu iets gevonden op internet en ben daar mee begonnen en OF t zit tussen me oren OF t werkt echt! voel me een stuk beter het heet: PMP van efamol. als je t intikt bij google, heb je ook een site met allemaal reviews en zo te zien werkt t bij een hele hoop vrouwen erg goed!
Ik heb jammer genoeg geen tips voor jullie, maar wil graag meelezen voor tips. Want voor mijn gevoel heb ik ook last van pms. Is nooit vastgesteld. Maar ik ben tussen mijn eisprong en ongi ook niet erg fit. Heb last van rug, buik, misselijk, hoofdpijn enz. Ga even kijken hetgeen er al werd genoemd
Bedankt voor jullie tips als er nog meer zijn , ze zijn van harte welkom. En ik ga het zeker proberen want dit is gewoon niet leuk meer. Nikske gelukkig heb ik dan weer geen braakneigingen want dat lijkt me helemaal een ramp wel ben ik met regelmaat misselijk maar daar is nog door heen te komen. Hoofdpijn daar heb ik ook last van maar dat begin meestal een paar dagen voor mijn ongi dus niet zo extreem vroeg als mijn borsten die zijn gewoon echt een regelrecht drama. Wel fijn dat je er iets tegen gevonden heb. Alleen dan zou ik daar soms heel vroeg mee moeten beginnen. Mendie alle klachten van pms pfff dat valt ook niet mee gelukkig heb ik er maar een paar. En het rare is na mijn curettage was ik er helemaal vanaf vond het echt heel raar geen hoofdpijn meer enz , maar toen kreeg ik een mk en ja hoor het is weer net zo hard terug. Zonnetje lees lekker mee schrijven mag ook het is niet fijn he die stomme klachten ik heb ook rugpijn en dat begin een paar dagen na eisprong. Maar deze ronde is het helemaal raak 29sep een lichte menstruatie gehad van jawel 1dag en dat vind mijn gyn normaal temp was ook gezakt maar mijn borsten bleven zeer doen daarna is het wel een dag of 3minder geweest maar nu doen ze inmiddels zo verschrikkelijk zeer dat ik de trap nog niet eens normaal meer op of af kan :x.
Mijn huisarts zegt dat je vit.b moet slikken en dan kwam ik al snel uit bij teunisbloemolie met extra b6 (van etos). Ik zou zeggen, probeer t s!
even een tipje voor mensen die aan de teunisbloemolie gaan. Het is een goed idee om naast teunisbloemolie (omega 6) ook extra omega 3 vertzuren te gebruiken omdat de verhouding 3-6 meestal al uit balans is (teveel 6)
hai ik heb ook ernstig pijnlijke (.)(.) iedere maand. Ik trek soms gewoon mijn strakke sport bh aan of he topjes gekocht die ik strak over mijn bh doe. en onder een warme douche staan is heerlijk. en chocola eten het is mega rottig maar verder helpt bij mij niks eigenlijk. succes!
Ik ga inderdaad lekker meelezen. Ben net ongi geworden, dus zal wel snel van de klachten af zijn. Begin waarschijnlijk volgende cyclus met hormonen spuiten, dus ja dan zie ik wel weer wat voor klachten ik dan krijg.