Veel pijn met naar de wc gaan

Discussie in 'Zwangerschap' gestart door Ddebbyy, 29 mrt 2008.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Ddebbyy

Ddebbyy Fanatiek lid

11 nov 2007
    1.652
    0
    0
    Receptioniste
    Vianen
    Hai meiden,

Soms word ik snachts wakker met vreselijke pijn in mijn buik......ik heb het nu 3x gehad en steeds denk ik dat het vruchtje los komt.....dan 10 minuten daarna krijg ik vreselijke drang om te "poepen"en als ik dat dan gedaan heb is het weg?!?

Is er iemand die dit herkend?
    Ik poep wel elke dag dus zit niet verstopt :oops:

2. tearke

tearke Fanatiek lid

7 apr 2007
    3.448
    0
    0
    hulpverpleegkundige
    eeklo
    ja,zeer herkenbaar.heb een keertje midden in de nacht strike gelegen naast mijn wc :) van de buikkrampen.daarna (als de darmpjes leeg waren)gewoon weer alles in orde :)
    zijn gewoon je darmen die lastig doen.alles zoekt een plekje nu denkik.
    is niet leuk maar troost je ,het hoort erbij

3. debbie1983

debbie1983 Actief lid

21 apr 2006
    294
    0
    0
    hoi

het zijn idd de darmen denk ik ik heb het zelf in het begin ook gehad en soms nog steeds als ik de grote boodschap moet doen de darmen kunnen veranderen in een zw

als je ook moet plassen kan het misschien ook een volle blaas zijn die pijn doe.. als ik te lang wacht met plassen krijg ik ook daar veel pijn van in mijn buik..

als je echt pijn krijgt bij het plasssen bv branderig ofzo moet je ff naar de dok... dan kan het een blaasontseking zijn

grth

4. GhitaThakoerdin

GhitaThakoerdin Niet meer actief

denk ook dat het je darmen zijn.. die worden door de hormonen geplaagd.. en je kan er buikkrampen door krijgen.. zolang je geen bloed verliest zal het allemaal wel goedzitten...

5. wendyp

wendyp Niet meer actief

Heb het ook gehad een keer. Echt erg. Dacht echt dat ik weeen had!

Had het later aan de vk gevraagd, die zei, omdat je baarmoeder best gevoelig is en je darmen erachter lopen, kan het zijn dat je darmen op je baarmoeder gaan spelen zeg maar. En dat kan wel eens zeer doen.

6. Ddebbyy

Ddebbyy Fanatiek lid

11 nov 2007
    1.652
    0
    0
    Receptioniste
    Vianen
    Ik ben weer een beetje gerustgesteld...pfff wat een ellende...!
    Je voelt alles zoooo sterker als normaal :(

Thanks meiden

Deel Deze Pagina