Vanaf wanneer buikbanden?

Discussion in 'Zwangerschap' started by Kaatje85, Mar 30, 2008.

Thread Status:
Not open for further replies.
  1. Kaatje85

Kaatje85 VIP lid

Jul 14, 2006
    35,431
    47
    48
    Female
    Zuid-Holland
    hallo !
    Even een vraagje. Vanaf wanneer hebben jullie buikbanden gebruikt?
    Ik heb nu al een aardig buikje( al zeg ik het zelf) en vind die banden zo leuk !

En moet je dan je eigen maat nemen of een maat kleiner?

2. Mvjason

Mvjason Fanatiek lid

Sep 30, 2007
    1,677
    0
    0
    mama
    Utrecht
    ik genruik ze hier al vanaf 13 weken

ik ben nu ook sneller dik dit is me tweede kindje en ik ik vind die buikbanden ook erg leuk

ik heb een maatje kleiner genomen

3. Dombo

Dombo VIP lid

Feb 12, 2007
    8,219
    0
    0
    Veluwe
    Gewoon doen wanneer je ze leuk vindt.

4. Kaatje85

Kaatje85 VIP lid

Jul 14, 2006
    35,431
    47
    48
    Female
    Zuid-Holland
    ja idd,maar vind dat het ook wel een beetje moet tonen. een oud collega droeg ze al terwijl ze nog amper een buik had. dat vond ik dus weer geen pan.

5. Sas7

Sas7 Fanatiek lid

May 23, 2007
    2,092
    0
    0
    Ik gebruik ze pas de laatste 2 weken, maar dan lager onder mn shirts zodat ik mn eigen shirts kan blijven dragen en zo mn bekkenband te camoufleren. Ideaal gewoon.

6. angela80

angela80 Fanatiek lid

Jan 8, 2006
    1,488
    0
    0
    heb ze ook pas laat gebruikt rond een week of 28,en ook gewoon mn shirt eroverheen,zodat de buikband er onderuit komt.
    zo kon ik gewoon mn normale shirtjes aan.
    vind het inderdaad niet mooi staan dat vrouwen een buikband dragen terwijl je nog amper wat ziet

7. roshi

roshi VIP lid

May 8, 2006
    6,706
    0
    0
    directie secateresse
    den haag
    Ha kaatje,

aan jouw buikfoto te zien is het echt wel leuk als je ze nu gaat dragen. ik vind ook dat je zo'n buikband pas moet dragen als je een "echte buik" hebt en ik vnd dat jij die wel hebt :D

Liefs Shir

8. ThunderAngel

ThunderAngel Fanatiek lid

Aug 26, 2007
    1,684
    0
    0
    Apeldoorn
    Hier vanaf 16 weken. Daarvóór had ik nog geen duidelijke zwangere buik en dan vind ik het een beetje raar om te dragen.

9. tiruja

tiruja VIP lid

Jul 28, 2007
    6,837
    0
    0
    joh als die buik in je avatar van jou is dan kun je met gemak banden gaan dragen hoor! Mooie buik!

10. grace20

grace20 Fanatiek lid

Jun 25, 2007
    1,322
    0
    0
    huisvrouw
    bredene
    ik draag mijn buikbanden ook nog niet heb wel al een buikje maar die buikband staat me gelijk niet zo mss komt dit later wel nog!

11. schatje1

schatje1 Niet meer actief

heb het vandaag voor het eerst gedragen :)
    Maar niet voor lang want was in ene keer niet lekker haha

Vind ook dat je wel een beetje een buikje moet hebben om het te kunnen dragen..

Groetjes

12. tummetje

tummetje Fanatiek lid

Dec 4, 2007
    4,270
    1
    0
    in mn holletje
    Had ik een vraagje..moet je, je eigen maat kopen..bijvoorbeeld een M, of een xxl omdat je buik dalijk groeit? :rolleyes:

13. angela80

angela80 Fanatiek lid

Jan 8, 2006
    1,488
    0
    0
    ik had maatje s, had een paar gekocht bij verschillende winkels,maar een stuk of wat daarvan waren me nog te groot aan de bovenkant.
    zou inderdaad je eigen kledingmaat aanhouden,die buikbanden rekken wel mee.

14. Wilma

Wilma VIP lid

May 22, 2006
    6,396
    1
    0
    Uithoorn
    Ik heb er vrijdag een gekocht want die dingen geven me net dat beetje ondersteuning wat ik nu als ik wat langer loop (shoppen ofzo) goed kan gebruiken. En daar heb ik ze eigenlijk altijd voor gebruikt. Heb dan ook best al wel n hele buik ondanks dat ik "pas" 17 weken ben nu. Lijkt meer 5 maanden...wat moet dat nog worden :rolleyes:

15. Sharon20

Sharon20 Fanatiek lid

Feb 19, 2008
    3,365
    0
    36
    essen
    ik heb er van het weekend 1 laten maken op de site van buikbanden.com echt super leuk! eentje waar op staat: 't is voor oktober! :D
    weet nog niet precies wanneer ik hem aan ga doen. mijn buik begint nu te groeien maar is nog niet groot genoeg voor een buikband denk ik :D

16. SweetNova

SweetNova Actief lid

Jan 12, 2008
    141
    0
    0
    Tja die die ik gekocht heb kan ik nog steeds niet aan wegens veel te groot. Is vaak maar 1 maat, en ik heb nogthans een flink buikje hoor.

Share This Page