voorweeen/ harde buiken

Discussie in 'Stel je vraag aan de verloskundige' gestart door Bizzy, 9 aug 2008.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Bizzy

Bizzy Fanatiek lid

30 okt 2007
    2.828
    2
    36
    thuisblijf moeder
    rotterdam
    Hallo,

Gister nacht de hele nacht opgelopen met harde buiken (om de 5 minuten) en soort van ik wordt ongesteld gevoel..
    Vk gebeld en die is thuis geweest. Ze heeft me binnenwaarts onderzocht wat trouwens erg pijn deed en vertelde me dat ik wel weeen heb maar nog geen ontsluiting. Moest gaan slapen en rustig aan doen. Nou is dat slapen is echt n ramp probeer echt van alles maar ben telkens klaar wakker.
    Nu dus de vraag blijf dit zo rommelen tot met een beetje ongeluk 42 weken of betekend dit dat de kleine zich toch best snel gaat aankondigen?
    Vandaag wel af en toe last van lage rug pijn en vanmorgen echt zwaar aan de dunne :oops: .....
    Ik ben zo moe en weet niet of ik dit lang kan volhouden ook ivm het slaap gebrek...
    Toevallig tips en hoe weet ik of de weeen wel zijn werk doen?

Groetjes Bizzy

2. Immie

Immie Verloskundige

17 dec 2006
    7.813
    0
    0
    Verpleegkundige en Verloskundige
    Hoi bizzy.

EN?
    We zitten helaas niet midden in de nacht ahcter de PC om vragen te beantwoorden. Hopelijk ben je of bevallen of wat het loosalarm en heb je nu weer rust in je buik.

Imke

3. Bizzy

Bizzy Fanatiek lid

30 okt 2007
    2.828
    2
    36
    thuisblijf moeder
    rotterdam
    Hoi ,

Nee loop nog steeds met die buiken maar die kleine zit nog gezellig daar denk ik....wordt er wel behoorlijk moe van eigenlijk ..toevallig tips?

Groetjes Bizzy

Deel Deze Pagina