Veel pijn "van onderen"

Discussie in 'Zwangerschap' gestart door rojin, 11 mei 2012.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. rojin

rojin Actief lid

28 jan 2012
    431
    0
    16
    NULL
    NULL
    Hallo,

Sinds 2 weken heb ik veel pijn van onderen. Het lijkt net alsof ik een trap tussen mijn benen heb gehad, en dat alles bond en blauw is.
    De baby is al wel ingedaald.
    Herkend iemand deze pijn? En zegt het wat over een (snel) naderende bevalling?

Verder ook veel last van menstruatiepijn en ik heb 3x voorweeen gehad in mijn rug.

Groetjes Rojin

2. juenco

juenco Fanatiek lid

14 nov 2008
    2.364
    0
    0
    beleidsmedewerker
    Hmm, ja dat heb ik ook. Niet de hele dag door, maar wel vaak. Alsof het helemaal blauw is daar. volgens mij heeft het te maken met het "week" worden van het bekken. Het zegt helaas niets over een naderende bevalling, want ik had het bij mijn dochter ook en daarbij ben ik met 42 weken ingeleid in het ziekenhuis :cool:

Nu heb ik veel last van voorweeën, maar mijn VK zei ook dat dat niks zegt, jammer hoor. Ik hoop nu echt eerder dan 42 weken te bevallen hoor!!

3. raspberry

raspberry Niet meer actief

Had ik ook, en al veel eerder, maar dochterlief werd toch pas met 42 weken geboren.
    Is idd die verweekte bekkenbodem en de druk van je kindje :(

4. heleentje80

heleentje80 Fanatiek lid

30 dec 2006
    2.296
    28
    48
    Gent
    Heb het nu al, maar herinner mij dat het op het einde van de vorige 2 ook zo zeer deed. Ik zei altijd dat ik op de stang van een mannenfiets was gevallen.

5. suus1983

suus1983 VIP lid

10 okt 2006
    50.462
    36.413
    113
    Ik heb het ook, maar de hele zwangerschap al en bij mij ligt het aan een spatader, heel vervelend!

6. rojin

rojin Actief lid

28 jan 2012
    431
    0
    16
    NULL
    NULL
    Bedankt voor de reacties.

Jammer dat het niets zegt over een naderende bevalling.
    't is best irritant....
    Hoop zooo dat ik niet over de 40wk ga... Maar ik denk dat iedereen dat wel hoopt :)

Had niet gedacht dat de "laatste loodjes" echt zo zwaar zijn, en het duurt op een gegeven moment allemaal zo lang...

7. cupcake85

cupcake85 Actief lid

16 jul 2011
    457
    0
    16
    Zuid-Holland
    Ik herken het ook... als ik op de wc zit heb ik soms zelfs het gevoel dat ie al naar buiten komt zetten hihi:D

8. rojin

rojin Actief lid

28 jan 2012
    431
    0
    16
    NULL
    NULL
    Ja precies :)
    Vandaar dat ik ook dacht dat 't miss een voorteken van een naderende bevalling was....
    Maar helaas, we wachten af ;)

9. Loving

Loving Bekend lid

24 apr 2008
    904
    0
    16
    Het kan ook van het indalen zijn. Ik had het ook aan het eind van mn 1e zs. Niet heel erg blauwe plek gevoel, maar wel beursig en met felle steken af en toe. Ook al was hij al met zo'n 36 weken ingedaald, daarna bleef de pijn toch. Volgens mij gebeurt het indalen ook niet op één moment, maar gewoon steeds iets meer...

10. MamavanEL

MamavanEL Niet meer actief

Ik heb hetzelfde gevoel, alsof ik helemaal beurs ben van onderen.
    We zijn evenlang zwanger zie ik :)
    Succes met de laatste loodjes.

11. Escal

Escal Fanatiek lid

12 aug 2009
    3.441
    0
    0
    limburg
    heel herkenbaar, inderdaad de bekkenbodem als ik het zo hoor.
    goed de spieren trainen en eventueel even de fysio bellen voor tipt hiervoor.
    succes met de laatste loodjes!

12. MiekeLammetje

MiekeLammetje Actief lid

17 nov 2011
    408
    0
    0
    leerkracht basisonderwijs
    Zwolle
    Jaaa heb ik ook erg last van, al sinds 3 weken... En ook met de felle pijnscheuten erin af en toe. Ik heb het gisteren aan de vk gevraagd, maar zij zei dat het niet persé met het indalen te maken heeft (al ligt mijn ventje al mooi laag). Het is de druk van je baarmoeder op je bekkenbodenspieren en baarmoedermond. Ik hoop ook maar steeds dat het een voorteken is, want ik ben net zo nieuwsgierig/ongeduldig als jij! Succes!

13. rojin

rojin Actief lid

28 jan 2012
    431
    0
    16
    NULL
    NULL
    Bedankt allemaal voor de reacties :)
    Ik wens iedereen succes toe met de laatste "zware!" loodjes.
    De pijntjes neem ik maar voor lief, het hoort erbij ;)

Nog eventjes en dan kunnen we ein-de-lijk genieten van onze prachtige babytjes, kan niet wachten!

Deel Deze Pagina