Veel pijn

Discussie in 'Na de bevalling' gestart door Dottie, 11 jan 2010.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Dottie

Dottie Bekend lid

8 mrt 2009
    665
    0
    0
    Bediende
    Dag lieve dames,

Een kleine week na mijn bevalling heb ik nog steeds veel pijn. Mijn maagstreek, buikstreek en niet te vergeten mijn onderkant, mèt serieuze knip. Ik heb ook bijna constant hoofdpijn. Ik ben in het ziekenhuis bevallen en verschillende keren nagekeken, en alles is in orde, wat natuurlijk wel een opluchting is. Maar waar komt dit vandaan? Met momenten heb ik de neiging om krom te wandelen om het ongemak tegen te gaan.
    Ik herken dit echt niet van mijn eerste bevalling :(
    Volgens de gyn heb je met iedere bevalling meer en meer last. Maar hoe lang zou dit aanhouden? Wil ik te veel op korte tijd. Ik moet wel toegeven dat rusten er niet echt inzit.
    Herkent iemand dit?

2. Paarse80

Paarse80 Fanatiek lid

5 okt 2008
    4.473
    1
    38
    Vrouw
    Thuis
    Tja heir ook veel pijn gehad. Loop je krom vanwege de pijn of omdat je niet anders kan. In dat geval zou je bekkenklachten kunnen hebben. Sterkte en hopelijk wordt het snel beter!

3. stampertje

stampertje Fanatiek lid

24 okt 2007
    3.086
    19
    38
    Mama
    Een dorpie
    Ik heb bij de eerste ook heel veel last gehad van mijn buik en onderkantje en heb toen een niergordel om gedaan en ben naar de huisarts gegaan om de hechtingen eruit te laten halen tien was alles weer goed. succes!!!

4. mroos

mroos Niet meer actief

Ik ben nu 3.5 weken geleden bevallen, de eerste anderhalf á 2 weken had ik veel pijn, liep ik idd krom, kon amper zitten, nog niet op mijn buik liggen, veel naweeen.
    En nu voel ik me alweer helemaal goed! Is dus heel snel gegaan. Ik dacht ook 'Dit komt nooit meer goed', maar er is dus hoop;)

5. Dottie

Dottie Bekend lid

8 mrt 2009
    665
    0
    0
    Bediende
    Ok, dat klinkt zoals ik me nu voel, icl. de naweeën. Ik hoop dat het mij snel beter gaat. Ik ben zo slap als een vod. Beetje was vouwen en ik ben uitgeput :$ Laat staan dat ik zou moeten gaan dweilen of zo...

Machtelt: gewoon door de pijn. dan moet ik me echt concentreren om recht te lopen en met dat gevoel om te gaan.

Maart08: bedankt voor de reactie.

6. Paarse80

Paarse80 Fanatiek lid

5 okt 2008
    4.473
    1
    38
    Vrouw
    Thuis
    Ja het doet wel veel pijn na een bevalling. Ik was het vergeten of heb het verdrongen (ik denk het laatste). Je moet ws nog een poos rustig aan doen, al is dat wel een stuk moeilijker met 2 kids. Eventueel wat ondersteuning van familie en vrienden vragen, zodat je ook wat rustiger kan doen. En 's middags nog even slapen, dan herstelt je lichaam ook sneller. Heel veel sterkte, het wordt vanzelf beter!

Deel Deze Pagina