Nou groot gelijk dat je volgehouden heb om de arts zelf te spreken. Het is toch te gek dat ze je zo afschepen zeker als je zwanger ben. Ben blij voor je dat met de kleine alles in orde is en nu zelf even bij komen. Sterkte
echt die gasten van die huisartsenpost.....GGGGGRRRRRR......nou hopen dat het nu weer wat beter gaat met je!1veel sterkte!
hoi hoi voel me gelukkig wat beter en heel erg blij dat de uk het goed maakt voelde ukje net ook even heerlijk gevoel. Ik ga morgen een klacht indienen bij de ha post want vind dit zo echt niet kunnen. Morgenvroeg bel ik voor de zekerheid de vk nog wel even op gewoon even extra controle en zekerheid. Ga zo ook lekker op bedje heb bijna de hele dag plat gelegen was zo moe niet meer normaal.
Mn ouders gaan ook een klacht indienen bij de HA post.. Mijn broertje heeft vandaag een motorongeluk gehad, hij had eerst nergens last van.. jah een gedeukte echo en pijn in zn knie en enkels.. Gingie net douchen,kwam hij lijkbleek naar beneden en mn pa moest hem opvangen, omdat ie tegen de vlakte ging... Mn ma meteen de ha post gebeld.. nou als ie nou meer dan 2 keer overgeeft dan moet u bellen en vannacht om de 2 uur wakker maken of hij nog wel respons geeft.. zak je broek toch vanaf!
ow..sorry.. enne gelukkig maar, dat je je wel weer beter voelt! Ben wel blij dat je op je strepen bent gaan staan! Kuzzz
Jeetje zeg wat een ontzettend K*T wijf! Sorry hoor, denkt even alleen de beslissing te kunnen nemen over jou. Ik hoop dat ze echt goed op dr donder heeft gehad van de HA. OEFFF kan zo boos worden om dit soort dingen. Ik ben echt blij dat die HA meteen is gekomen en dat het nu goed gaat met jou en je UK. Heel veel beterschap en ik hoop dat je je gauw beter voelt! Liefs, Duveldraakje
Heel goed dat je voor jezelf bent opgekomen, heel veel mensen laten zich afschepen door zo'n HApost, met alle gevolgen van dien. Gelukkig was die HA lief en heeft hij je nagekeken. Ga maar lekker rusten.
Jeetje Ramona, wat een verhaal?!?!?!? Gelijk ontslaan die mensen van de post, hoezo niet overleggen met de huisarts? Wat een onzin zeg, dan hadden ze zelf dokter moeten worden! Ik zou zeker een dikke klacht neerleggen, het gaat wel om een mensenleven (nog sterker: twee mensenlevens) hier! Gelukkig zijn het "maar" je darmen en ik hoop voor je dat de pijn snel zakt. Sterkte!
Ongelofelijk dat ze zo laconiek reageren bij die HAP ! Daar kan je zo boos om worden. Niet alleen het verhaal van Ramona maar ook dat van Wendyp 's broer ! Je zou toch in staat zijn om zo in de auto te stappen en naar het ziekenhuis te rijden. Mijn nichtje had er bijna niet meer geweest als het aan de HAP had gelegen. Het is maar goed dat mijn tante zich niet af heeft laten schepen en zelf naar het ziekenhuis is gegaan.