onregelmatige cyclus wanneer overtijd?

Discussie in 'Zwanger worden' gestart door Mailey, 19 mei 2015.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Mailey

Mailey Actief lid

7 feb 2015
    188
    41
    28
    NULL
    NULL
    Hoi allemaal,

Ben benieuwd of iemand mij tips kan geven ik ben in november gestopt met de pil en sinds ik het bij houd zijn dit mijn cyclussen: 35,36,32,33 en nu zit ik op dag 34. Wanneer ben ik nu overtijdbehandeling en zou ik kunnen testen? Ben zo nieuwsgierig maar wil niet te vroeg testen. Iemand hier ervaring mee?

Groetjes!!

2. Rataplan

Rataplan Fanatiek lid

25 apr 2015
    1.534
    107
    63
    Ik zou je langste cyclus aanhouden, 36 dus. Op dag 37 moet dus je NOD zijn en zou je kunnen testen

3. Mailey

Mailey Actief lid

7 feb 2015
    188
    41
    28
    NULL
    NULL
    Oké dan heb ik nog even geduld en hoop zo dat het deze keer raak is ;) bedankt voor je snelle antwoord!

4. Liekje81

Liekje81 VIP lid

6 sep 2013
    20.167
    23.249
    113
    doktersassistente
    Zevenhoven
    Je cyclus is zo onregelmatig niet, hoor. Bij mij was het altijd tussen 27 en 32, ik hield als NOD altijd de 32 dagen aan.

5. Moess

Moess Niet meer actief

Weet je wanneer je eisprong geweest is?
    Niet dat dat garantie geeft want je LF hoeft niet perse 14 dagen te zijn maar als je dit een tijdje bijhoudt weet je beter wanneer je nod is. En anders idd uitgaan van de laatste cyclus

6. Mailey

Mailey Actief lid

7 feb 2015
    188
    41
    28
    NULL
    NULL
    Dankjewel allemaal ik heb nog even geduld! @moess nee ik weet niet Waneer mijn eisprong precies was.

7. Chann1992

Chann1992 Bekend lid

22 jan 2015
    623
    55
    28
    Vrouw
    Mijn cyclus is ook niet regelmatig, gebruik daarom ovulatietesten. Dan weet ik wanneer ik het beste kan vrijen en ik weet dat ik 14 dagen later mijn nod heb. Dan zit je ook niet in de onzekerheid.

Heb nu voor het eerst geen ovulatietesten gebruikt, maar had gister rekbaar slijm dus ga over 2 weken een testje doen :)

Succes ! :)

8. Mailey

Mailey Actief lid

7 feb 2015
    188
    41
    28
    NULL
    NULL
    @chann1992 heb nog geen ovulatie testen gebruikt omdat ik het moeilijk vind wanneer ik die moet gebruiken haha en ik wilde er eigelijk ook niet te erg mee bezig zijn maar dat lukt natuurlijk niet. Heb wel geprobeerd slijm in de gaten te houden maar daar ben ik ook niet zo goed in. Zit nu op dag 35 hoop dat het weg blijft zo niet dan ga ik toch maar ovulatie testen doen volgende maand:)
    Bedankt voor je bericht!

9. Saartje5

Saartje5 Fanatiek lid

21 jul 2012
    2.289
    0
    0
    Zuid-Holland
    Je kan ook je temperatuur gaan bijhouden, dan krijg je ook veel inzicht in je cyclus!

10. Mailey

Mailey Actief lid

7 feb 2015
    188
    41
    28
    NULL
    NULL
    Zit nu op dag 36 ben super zenuwachtig bij alles wat ik voel denk shit ik word ongesteld maar nog niks gelukkig! Morgen vroeg ga ik een test doen Als er dan nog nika veranderd is natuurlijk...

11. water27

water27 Fanatiek lid

11 jan 2013
    2.733
    189
    63
    Spannend meis, succes!!!

12. Mailey

Mailey Actief lid

7 feb 2015
    188
    41
    28
    NULL
    NULL
    Dag 37 kon het gister niet laten dus test gedaan(kruidvat) helaas negatief maar omdat ochtend urine beter is vanochtend weer getest(action) helaas weer negatief... nog steeds geen menstruatie dus nog maar even afwachten.

13. Mailey

Mailey Actief lid

7 feb 2015
    188
    41
    28
    NULL
    NULL
    Dag 38, nog steeds niks ga ook niet testen vandaag want dat heeft niet veel zin dacht ik? Zou ik toch zwanger kunnen zijn ? Of gewoon een langere cyclus?? heeft iemand ervaring? Heb wel last van pijn onder in mijn Rug. En misselijkheid maar dat heb ik vaker als ik spanning hen dus kan ook daar mee te maken hebben. Word gek van deze onzekerheid😯

14. SJ86

SJ86 Fanatiek lid

19 feb 2015
    2.068
    39
    48
    Zolang je niet ongesteld wordt... kun je nog zwanger zijn. In sommige gevallen is de test pas ruim na NOD positief. ...

Maar... je kunt ook gewoon een uitschieter hebben....
    Dat had ik ook vorige keer.... erg vervelend, want je hebt dan wel stiekeme hoop...

"Gewoon" afwachten dus.....succes!!

15. Mhov

Mhov Bekend lid

1 mrt 2015
    645
    5
    18
    NULL
    NULL
    Spannend!! Ik hoop op een mooi streepje voor je!

16. frannie82

frannie82 VIP lid

28 nov 2010
    10.407
    2
    38
    Heel herkenbaar de onzekerheid! Ik heb ook lange cyclussen en zeer onregelmatig. Dmv ovulatietesten heb ik mijn eisprong 'gevonden'.
    Bij de oudste was het raak na gebruik van de tests!
    Heb 17 dagen getest en had toen pas een positieve.
    Dus een aanrader als je er een beetje grip op wilt krijgen!
    Maar ik hoop dat het nu toch raak is!

17. Mailey

Mailey Actief lid

7 feb 2015
    188
    41
    28
    NULL
    NULL
    Bedankt allemaal voor jullie reacties! Inmiddels dag 39 geen menstruatie en geen streepje helaas.
    @frannie82 bedankt voor de tip ga volgende ronde zeker ovulatie testen gebruiken! Al blijf ik een beetje hopen dat het deze keer raak is.

Ben echt zenuwachtig vanavond een feestje waarbij ik natuurlijk geen alcohol ga drinken nou drink ik niet heel vaak maar de laatste tijd gaan mensen steeds vaker vragen oh ben je zwanger omdat je niks drinkt? Best vervelend vind ik dat helemaal nu met die onzekerheid!

Maarja fijn weekend nog allemaal!

18. Mhov

Mhov Bekend lid

1 mrt 2015
    645
    5
    18
    NULL
    NULL
    Oh dat herken ik helemaal, ik zit nu op t bekende 'wachtbankje' en gister verjaardag gehad van mijn vader. Ik denk dat wel 4 mensen aan me gevraagd hebben of ik zwanger was enz.. Gegeven moment kwam er een discussie op gang omdat mijn nicht zei: ja je moet niet te lang wachten hoor.. Zo rond je 29/30 is een hele mooie leeftijd. Iedereen al aardig aangeschoten reageerde daar meteen op... Zat ik dan in het midden met de weet dat het deze maand wel of niet kan zou kunnen zijn. Voelde me toch ongemakkelijk.
    Mijn huid is ook enorm verslechterd sinds t stoppen met de pil, daar kwamen natuurlijk ook vragen over... Je hebt wel veel puistjes, ben je zwanger? Iemand anders: ohhh kan goed dat het hormonaal is, misshien moet je eens een andere pil of ben je gestopt dat t daarom zo is... Arghhhhh laat me met rust!!! :)

19. frannie82

frannie82 VIP lid

28 nov 2010
    10.407
    2
    38
    Ik heb op een feest bij mijn ouders toen ranja in een wijnglas gegoten en niemand heeft het gemerkt! Mijn vriend kwam zeggen dat hij het wel welletjes vond haha!

20. Mailey

Mailey Actief lid

7 feb 2015
    188
    41
    28
    NULL
    NULL
    @frannie82 slim idee van de ranja!
    @mhov ja ik vind het ook heel vervelend al die discussie van mensen die precies denken te weten wat je moet doen of mee bezig bent pff maarja hopelijk duurt het niet lang voor ik kan zeggen dat het zo ver is ☺

Deel Deze Pagina