Afgelopen maanden was onze dame behoorlijk druk, afgelopen dagen en gister ook nog. Stak vaak per dag een voet kontje of rug uit. Die ik bijna kon vast pakken. Ik heb een kleine buik & onze dame is ook niet groot. Sinds vandaag voel ik geen hele verschuivingen of verbouwingen binnen meer, maar heel zacht schuiven (net zoals je in t begin zwanger bent) Vanmiddag op de bank gelegen amper wat en nu lig ik even op bed en nog minimaal wat ik voel. Kleine dame is wel al weken ingedaald. Ik bel liever niet voor niks, onder controle bij de Gyn in het ziekenhuis. Ik heb sinds gister wel last van menstruatiekramp en harde buiken. Zou dat er wat mee te maken kunnen hebben? Zijn er meer die dit herkennen met dit termijn?
Zou bellen! Misschien is er helemaal niets aan de hand, maar als het wel wat is moet je jezelf niet kunnen verwijten dat je geen acties ondernomen hebt.
Op zich hoeft het niks te zijn, maar bij minder leven voelen adviseren ze toch dat je ff gaat bellen. Dus dat zou ik ff doen. Vind het ook wel een beetje lijken op stilte voor de storm
Ik zou zeker bellen! Overal staat en hoor je dat je moet bellen bij minder beweging, zeker op jouw termijn. Niet bezwaard voelen hoor!
Bedankt voor jullie reacties, dan ga ik zo toch maar even bellen als m'n partner uit z'n werk komt. Zo stom dat ik me bezwaard voel
Hier was hij/zij gister ook wat rustiger. Vandaag beweegt ie weer voor 10 Maar als je je zorgen maakt, gewoon even bellen hoor!! Daar zijn ze voor.
Niet bezwaard voelen hoor! Er wordt inderdaad toch gezegd dat je bij minder beweging even moet bellen?
Die dagen heb ik ook wel eens gehad de afgelopen weken. Had geen zin om weer naar het ziekenhuis te gaan en hele middag kwijt te zijn aan de onderzoeken, dus heb niet gebeld. Maar toen ze weer normaal druk was, ben ik toch geschrokken hoe rustig ze toen was. Dus nu voortaan in paniek als ik dr een uur niet voel en ze niet reageert. Dus als je het niet lekker zit, bellen! Voel je niet bezwaard of wat dan ook, je maakt je niet voor niets zorgen.
Gelukkig werd ze nadat ik het bericht had getypt weer iets drukker, vannacht weer de hele nacht heftige menstruatiekramp maar vervolgens zwakte het weer af. Nu voel ik haar heel licht bewegen, mocht het zo blijven ga ik vanmiddag toch maar bellen ondanks dat ik morgen een afspraak heb bij de Gyn. Menstruatiekramp blijft, hopelijk zet het door maar ga er niet vanuit.