PCOS & geen cyclus?

Discussie in 'Vruchtbaarheidsbehandelingen' gestart door SorP, 16 mei 2014.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. SorP

SorP Lid

26 apr 2013
    52
    0
    0
    Hoi, ik zet het ff hier, weet niet goed waar ik het anders moet vragen.

Ik heb van 8 tem 11 mei gebloed maar raar genoeg 20 tem 24 april ongeveer ook... beide keren eigenlijk hetzelfde dus net als ms.
    Ik heb een tijdje niet meer met zwanger worden in mijn hoofd gezeten waardoor ik dus ook niet weet wanneer ik mijn echte ms zou moeten krijgen.

De Gynae wist mij dus wel te vertellen dat ik gewoon geen cyclus heb, en dat dit komt door de PCOS (ik wist al van de PCOS)

Maar vreemd genoeg heb ik niet meer info gekregen dan dat, ik was ook even zodanig in de war dat ik niet verder doorgevraagd heb.
    Nu vandaag heb ik wel ff gebeld en ik krijg aanstaande donderdag een vervolgafspraak om te bespreken wat ik kan doen.

Heeft iemand hier ervaringen mee? Ik vraag mij af of ik dan gewoon ga moeten wachten tot die cyclus vanzelf weer terug in orde komt of dat ik eventueel al met de clomid of zo zou kunnen starten...

Groetjes!

2. SorP

SorP Lid

26 apr 2013
    52
    0
    0
    + Eventuele ervaringen van dames die iets gelijkaardigs hebben en toch zonder hormonen e.d. zwanger zijn geraakt zou ook heel leuk zijn :D

Deel Deze Pagina